C ALLStar紅館演唱會 鄭伊健過兩招 (附圖輯)

首度踏足紅館大舞台舉行演唱會的C ALLStar,3月23 日便是「C AllStar我們的胡士托演唱會2014」的大日子,這陣子他們除了忙練歌排舞,還要四出拜訪各路英雄,吸取更多經驗及意見,在每次的拜訪過程中4子倒花心思,今次他們的對象是型男大佬鄭伊健,他們一見到伊健即邊行邊彈邊唱送上一曲「歲月友情」,逗得這位好耐冇做大佬的伊健即刻向4子過兩招。

早前伊健和C ALLStar合作拍電影「分手100次」所以大家彼此較相熟,伊健覺得C ALLStar對音樂很有熱誠,而且他們擁有音樂的天賦。釗鋒對伊健的肌肉特別有興趣,並追問伊健開騷前如何鍛練?伊健表示跑步是有幫助的,伊健說:「你哋4個形象都唔係跳舞,不過喺紅館舞台上除咗4個有默契之外,都應該有啲唔同嘢畀大家睇吓。」安仔又大讚伊健在舞台上企得特別有型,所以希望伊健能教一招企位大法,伊健笑說只要企得自然便行,伊健又指著JASE笑說:「佢都好有型。」JASE被大佬讚即刻面紅紅不好意思呢!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。