馮寶寶開音樂會 懷舊金曲賀馬年 (附圖輯)

再過三年就出道咗60年嘅馮寶寶,前晚就同香港業餘管弦樂團攜手合作,響大會堂舉行「昨日今日明日馮寶寶爆趣音樂會」,寶寶姐嘅一眾好友石修、賈思樂、雪妮、姜大偉、李琳琳同魯芬BB都有去捧場,而最近同寶寶姐拍戲嘅薛凱琪就同埋媽咪到場支持。

文:Sarina
攝:星野希

童星出身嘅馮寶寶當晚以老歌同觀眾一齊懷舊,包括《滄海一聲笑》、《橄欖樹》同《浪子心聲》等。寶寶姐響台上非常鬼馬,期間更大串周爺咁紅係學曹達華、新馬仔嘅表情同演技,然後就擺出一個斜望的表情,令台下笑聲不絕。

寶寶姐話今次演出雖然唔係完美,但勝在自己演出情真,博到觀眾開心。

Sarina (澎湃妹)

Sarina (澎湃妹) 簡介: 八十後土生土長港女•業餘獨立音樂創作人•公關 •小記者 •義工•文字人。 愛音樂、愛寫字、愛自由民主、喜歡帶著心愛的小雞公仔與朋友們上山下海、觀星看日出,不定期發表文章。