FFx即將為《見面禮》拍MV微電影 期望男主角有型又靚仔 (附圖輯)

FFx成員周葆諭(Christy)、 楊澤怡(Shirley)、李詩詠(Ceci) 及 潘穎琳(Mizaki) 出席商場活動「綠色奔Fun年宵嘉年華」任開幕嘉賓,勁歌熱舞,帶動全場氣氛。

4位成員透露新年會留在港過年,因為在年初4就有個歌唱比賽活動任表演嘉賓,希望大發新年財。

另外來年第一項工作就是要完成拍攝新歌《見面禮》既MV拍攝工作,共分兩個版本,第一個係跳舞版,在旺角聯同約20位DANCERS一起跳見面禮,(會否有噪音?)不會,因為都係事後KEY首歌上去,況且會以快閃形式拍攝,快靚正,希望一TAKE過。

第二個是微電影版,片中大家會做返自己,現在未收到劇本,但會有一位男角出現跟我地發展戲份 (係邊個?) 還未知,公司未公報,仲CAST緊 (想是誰?) Ceci想同馬明合作, Shirley就話說謝霆鋒,因剛看完救火英雄,又靚仔又型,Mizaki及Christy相信公司挑選專業既男主角,(故事會4女競爭一男?) 哈哈,真係未知,我地都好想快d知道,好開心可以過下戲癮拍微電影。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。