鄭家星無懼傳緋聞 與雨僑漫步沙灘拍MV (附圖輯)

已推出個人唱片《天亮之前我愛你》的唱作歌手鄭家星(Carlson),找來曾和他傳緋聞的雨僑拍攝歌曲《有夥星》MV,兩人手拖手漫步沙灘,傍晚時分依偎著生火取暖,一條圍巾兩份用,十分浪漫。鄭家星與雨僑私下感情也不錯,導演放飯的時候,兩人坐埋一邊食飯盒,還互相分享食物。

早前有報導指雨僑和羅力威冷戰,於是鄭家星展開追求攻勢,出動三百萬林寶堅尼戰車接載兩僑遊車河,這次鄭家星專程找雨僑做MV女主角,是否真的有意追求女方?對此鄭家回應說:「咁佢當然靚女啦,而且好友善,感覺都幾好,呢隻歌講一對男女分開咗好耐之後重逢,大家有一種唔係好熟悉o既距離感,我同雨僑其實唔係好熟,係朋友介紹,只係見過兩三次,雖然之前傳過緋聞,但我唔會因為咁而避忌,因為佢真係適合拍呢個MV。」

鄭家星現年只得23歲,雨僑早前表示有些介意姐弟戀,對此鄭家星說:「咁我又覺得年齡唔係問題,最緊要大家啱key啫。雨僑有八級網琴底,所以我哋隨咗傾吓各自生活上o既喜好,都會傾吓音樂。我哋現階段只係朋友,我o依家冇拍拖,亦我唔心急,暫時都係想先專注工作上o既發展,拍拖呢啲o野順其自然啦。」

鄭家星17歲出道,拍過電影《葉問》、《浮城》及《大鬧天宮》。鄭家星在賀歲片《大鬧天宮》中飾演哪吒,和甄子丹、郭富城有對打戲份,為演哪這個角色,鄭家星專程提前一個月去北京學習基本功和兵器的運用。問他和兩位前輩合作有何感受,他說:「我之前喺《葉問》同甄子丹合作過,《浮城》又同郭富城合作過,大家唔可以話熟,但合作起來都有默契。兩位前輩都好親切,唔駛埋位時都會同我傾吓謁,好肯教我。尤其係丹哥,佢係套戲o既武術導演,我哋更加多機會接觸,佢真係好專業,每一個動作戲佢都會話畀我聽點樣出招拍出嚟先好睇,佢o既悉心教導,感覺就好似係我師傅一樣。

我同丹哥有對打,劇情講哪吒追住孫悟空嚟打,差啲捉到孫悟空時,突然間牛魔王殺到,出咗絕招救走咗孫悟空。如果唔係牛魔王出現,我就捉到孫悟空o既啦。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。