譚嘉儀 楊梓菁加入做星級設計師 向Ally請教做生意心得

前組合歌手陳樂榣(Ally)經營之時尚首飾店,近日搬遷到大坑,和她與準老公葉泓聲(Gordon)合資的NO.2咖啡店只是一街之隔,打造Chill住飲咖啡睇首飾新慨念,日前舉行WOW JEWELLERY慨念店開幕禮,Ally透露Gordon有新身份,她說:「他進駐WOW JEWELLERY旗下成為其中一位最著名珠寶設計師,另外兩位星級設計師就是譚嘉儀與楊梓菁!」三位星級設計師聯同兩人的愛情結晶品葉沚雨及Ally大囡Aria當日一起為新店揭幕,尚有懷孕5個多月的「街坊」可宜亦來到賀。


兩人大耍花槍放閃

Ally更笑言開新店之後工作愈來愈忙,所以照顧剛滿3個月的囡囡沚雨責任就交俾Gordon了!他即笑著回應:「 好! 搵錢就交俾你喇 !」兩人大耍花槍放閃,Gordon笑說 :「Ally好醒呀,新店開在對面睇住我! 」提到設計Veni系列首飾,因自己好早已愛帶首飾,尤其男性不算多選擇,就自己設計了,希望日後有更加男性來舖頭一齊畀意見。甚至係Hip Hot界或跳舞都歡迎。」ALLY透露新店加入更多設計師所設計品牌進駐,除有Gordon亦有楊梓菁及譚嘉儀的設計作品,未來歡迎與更多藝人合作。


預計明年初補擺婚宴 乘機再追多個

Ally與Gordon兩人都工作繁忙,何時會補擺婚禮?

Gordon話基本上日日忙工作,兩間店要打理,所以要度期搞婚禮很傷腦筋,「預計下年初擺婚宴,希望邀請所有朋友,而家搵緊場地,因為場地需求應該都頗大。原本諗住簡單,而家係都要簡單而隆重呀! 因為簡單唔到,怕有所得失,不如請曬所有人。想好似一個party咁,大家開心玩一齊慶祝。 因為我哋今年花咗好多時間在事業上,仲不斷開舖,好彩亦有時間生咗個BB,希望留返啲時間搞好個婚禮,囡囡百日宴都是簡單家人聚會。」Gordon又笑說最想有時間再可以製造多個BB就最開心!

Ally亦指Gordon係24孝老豆,抱住BB個樣真係好開心,之前在內地拍劇,要日日send相給他看囡囡樣子更有動力開工。

Gordon除了掛住BB,當然不忘大讚Ally,「我老婆亦好勁,為了靚只食兩隻雞蛋就夠,令我好肉痛,為陪對方修身更相約一起做運動。Ally說:「其實自己冇停過,幸好坐月時有好好安排, 有陪月顧問幫我去水腫,之後中醫調理,又要紮肚,唔可以做懶嘅女人,一定要要勤力先可以好快回復身形。」

譚嘉儀與Ally合作推出自己設計首飾

至於譚嘉儀談到設計首飾,她說:「我一直好鍾意Ally設計首飾,當她問我有冇想過有自己首飾系列,我好開心,因為一直對設計飾物好有興趣,所以Ally邀請我一齊合作,就出左Hosanna十字架系列。點解有呢個設計概念係因為我係一個基督徒,基於宗教嘅信仰就用咗呢個元素,其實有信仰與否我亦希望透過這個系列飾物帶俾大家更多正能量,記得無論遇到咩困難都好,身邊人總會有人幫到你。」

譚嘉儀話她在音樂上同樣希望放上正能量的元素,或不久將來自己設計的首飾可以與她的音樂有crossover,拍MV時候亦會戴著自己的設計。

楊梓菁享受自由身 願與不同機構合作

楊梓菁與陳樂榣一直是好姊妹,陳樂榣首飾店開張當然出席支持,新店更有她設計的首飾。「今次係我第一次接觸做首飾生意,Ally係好有經驗,我都向她學習!」

但梓菁強調不會放棄幕前演出,始終熱愛拍戲,目前為自由身,尚未跟新公司傾好合作,亦希望在自由身的空檔期有機會跟其他公司合作。

可宜享受特權 指揮老公如皇后

懷孕5個月的可宜透露是Ally的首飾支持者,覺得好閃好靚,既是街坊與老公常一起放狗兼幫襯Ally另一間café店,現時更不時向Ally請教新手媽媽心得。

可宜說:「我特別向她要取經買大肚婆褲,牛仔褲好緊好唔舒服,還有要物色一位好的陪月顧問等等。」可宜減少出鏡工作,仍會接一些輕便司儀工作,她說:「而家好容易攰,體形又越嚟越大,好快就冇電 ! 做完幾個鐘工作就要立即瞓覺,幸好BB乖,我沒有太大唔舒服,完全冇作嘔作悶,唯一係好易攰,不過老公好體貼,基本上每次做完嘢亦盡可能接送我。 有朋友知我有BB之後,送我BB衫,仲問我介唔介意係舊衫,我當然唔會介意,我覺得呢個係祝福,感受到大家很有愛。老公喺屋企好聽我指揮,明明杯水喺隔離我都叫佢拎俾我, 簡直就係變咗可宜皇后一樣! 我真係要好享用呢段時間嘅特權! 」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。