陳鈺芸拉傷腳 體會健康重要性

歌手兼武打女星陳鈺芸(JuJu)昨晚與藝人譚凱琪、Mark Ryan、布偉傑(一哥)、以及Dr. Wayne Kwong伉儷和Mr. Stanley Wat出席麥當勞叔叔之家舉行的Race for Charity 打氣晚會,為12月21至22日將於珠海進行「500公里英雄耐力賽」的車手Mr. Bill OˊBrien, Mr. Richard Bradley 與陸恭和打氣,並答謝一眾捐款者。當晚著名藝人黃宗澤因為要出席無線台慶活動未能出席,但也特別拍攝了宣傳片全力支持, 更與國際官方影迷會捐出$50,000支持麥當勞叔叔之家這個耐力賽車籌款活動,非常有心。

在活動上拐著腳的JuJu原來日前接受功夫搏擊訓練時因疲勞過度拉傷了左腳,JuJu說:「健康真係好重要,無健康就乜都做唔到。」JuJu表示現在有腳傷要停止所有跆拳道同泰拳操練,平時她一日操練兩次,但本週因腳傷完全無得操練。她說:「真係有D腳痕痕好想踢腿,但係試過一踢就超痛,好唔開心。希望快D好返可以回復正常操練,因為出年年頭要拍動作片,四月又會去尼泊爾打亞洲賽,真係要快D好返。」JuJu也在活動上表示自己已到訪過麥當勞叔叔之家多次,今年的聖誕願望是希望所有患重病的兒童能夠早日康復,可以回校園與同學們一起學習和玩樂,也呼籲大家要珍惜健康。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。