林嘉欣復出代言拍廣告(附圖輯)

今年五月再做媽咪的林嘉欣宣布「兩囡夠晒數」,決定封肚全面復出,首項工作就是擔任「reenex膠原自生中心」代言人,有傳嘉欣穩袋七位數港幣酬勞,求証時她哈哈大笑,說:「問經理人珊珊啦!總之佢叫我畀心機工作,啲女畀晒佢湊!」珊珊亦笑言:「係呀,其實除咗嘉欣,仲有楊千嬅囝囝、蔡一智3個細路、蘇志威兩個、林曉峰兩個仔都可以畀埋我湊,大家畀心機出去拍戲唱歌,我索性開一間『珊珊托兒所』,淨係湊我旗下班藝人既細路都有排忙,到時我會叫鄭伊健生仔,余文樂同王菀之都可以無後顧去結婚生仔啦!」
有經理人珊珊兼任湊女媬母,嘉欣埋位果然份外認真又爽手,原來另有小柲密,就是她自己正式復出的首項工作開出條件,就是她要先親身體驗reenex的膠原自生療程效果,結果經過探入了解和感受後,她對膠原自生的療程效果讚嘆不已,才決定擔任此代言工作。而拍廣告片和硬照團隊更是嘉欣的舊拍檔,除了相隔19年再合作的著名廣告導演David Pun,還有星級攝影大師CK、星級化妝師Will Wong和藝術髮型師Hin Wan等打造皇牌陣容,令嘉欣就如回家的感覺,鏡頭前揮灑自如。鏡頭前她自創各種不同的手勢和表情,配合廣告「3年不老」主題,表現出自然自信。導演David Pun非常滿意,還大讚她與19年前樣子一樣美麗,甚至更增添成熟美。
雖然連續兩天拍攝,但嘉欣狀態大勇,精神飽滿,還笑指現場睡房的布置是她的香閨,她說:「歡迎大家嚟到我屋企!今次係生完阿妹(細女)後第一個正式既工作,代言『reenex的膠原自生療程』,我自己親身做晒整個療程,好正,所以已經推薦晒畀我全家所有女性,『3年不老』我係咪同做女果陣一樣呢?!」她表示這次有別一般skin care廣告拍攝,她說:「平時廣告要捕捉影我靚既一面; 但做完treatment之後,皮膚因為真係young晒,所以今次導演叫我自然流露,做自己,捕捉我真性情,因為我點影都靚,哈哈!可能之前大家合作過,所以合作得好舒服,台前幕後都好開心。」有否帶埋囡囡一齊扮靚?她笑說:「呢個療程係『3年不老』,囡囡咁young,佢哋已經充滿膠原!
她又透露除了湊兩個囡囡還埋首在blog寫兒童書,稍後還會拍短片式的電影,她說:「我只係佔一個單元,唔使花太多時間,因為我仲好想自己湊返兩個女,慢慢習慣幕前既工作節奏。(和囡囡一齊拍電影?)唔會,因為拍戲最難就係同小朋友或者動物一齊拍,再加上如果我要同自己既小朋友一齊拍戲,我投入唔到角色,喺片場只可以變返佢哋阿媽!」
已是兩女之母的嘉欣可會追多個仔?她立即決絕地說:「我封肚啦!有兩個囡囡我已經好滿足,好開心,我依家會放七成時間同家人一齊。(做咗媽咪之後有咩感受?)小朋友刺激到我思考,因為小朋友會不停咁變,令我都諗吓自己可以點變,一來我好怕悶,而且可嘗試不同可能性!