鄭大班踏足男同志桑拿

鄭大班(鄭經翰)應茜利妹及梁梓禧(Roland)之邀,到其NowTV電視節目《攣直後援會》受訪,拍攝地點在一所「男同志桑拿浴室」,店主更稱鄭大班是首位踏足此「基地」的直佬,簡直是「攣歷史性的一刻」。

兩位主持除率大班遊畢同志桑拿每一角落外,更大談同志話題。

茜利妹謂:「我認識嘅女同志眼中嘅鄭大班:如果自己係直都恨嫁嘅對像,所以雖然大班係直到爆,但係原來喺同志世界都有一席位。」大班反問茜利妹:「果個女同志係咪你?」在場人士全部笑反。

Roland更大膽問大班:「你著開咩類型嘅內褲?」大班爽快地答:「孖煙囪,夠舒服。」更反問Roland:「你唔係著孖煙囪咩?好焗搐噃!」得知Roland出櫃,十分支持:「如你家人有意見有異議,叫佢地嚟同我傾。」

兩人更大力遊說大班不如投資同志桑拿生意,好過投資電台,一定會更賺。

大班透露早年在三藩市這個同志之都生活過一段日子,且十分融入,而他回港後:「我果時同羅文都好friend,一個人攣定直根本就唔係交朋友嘅首要條件,我驚人蠢多過驚人攣囉!」

對於「性傾向歧視立法」連咨詢都沒有,大班更直呼荒謬:「我身為一個六張幾嘅老嘢都唔『恐同』,點解佢地會有呢個荒謬決定?!完全冇sense!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。