許志安新歌《情人甲》與衛蘭錄製合唱版拍MV(附圖輯)

許志安的新歌《情人甲》早前已推出了三個MV版本,除了男女愛情故事,還有兩女曖昧情誼和男男激情戀,題材踩界引起網友熱話。據知安仔秘密邀請靚聲女神衛蘭(Janice)錄製合唱版,日前他們一同拍MV,Janice全程笑聲充滿拍攝場地,安仔坦言就是被她的開朗性格迷倒,希望她為歌曲注入清新感覺。而合唱版昨日首度曝光,MV火速掀起網上熱話,點擊率節節上升!

 

安仔透露《情人甲》第4個MV除了剪輯之前3個MV的火辣情節,他更與Janice親自上陣參與拍攝,希望帶出歌詞另一個感覺,至於如何演繹? 安仔皺晒眉,苦笑地說:「導演細榮(莊少榮)要求我哋表達既親密又非情侶既關係,咁樣好高難度,我未試過同女仔喺MV度咁做,仲難過拍親熱鏡頭!」由於Janice不太懂中文,他只好悉心地解說,甚至叫她幻想自己迫巴士,與陌生人很接近但又不是情侶,逗得她開懷大笑,令現場充滿歡樂氣氛。安仔說:「搵佢合唱,就係鍾意佢呢種神髓,佢係一個好可愛既小女孩,成日都令大家好開心!」

 

結果正式埋位時,安仔就像一位守護天使從後擁抱Janice,期間就算只是拍攝大頭鏡,他們四手仍然互相緊握,非常肉緊,安仔說:「唔好以為鏡頭以外我哋就唔演喎,雖然拍唔到我哋手手腳腳,但係都要投入,互相握緊為營造溫馨氣氛。」Janice說:「我哋唱歌就係講一個故事,唔會諗其他嘢,亦唔會顧慮其他人點諗,要表現專業。」安仔笑說「我無要求激情啲,我唔知Janice有冇要求導演!」Janice聞言哈哈大笑並耍手擰頭,她說:「唔係一定要kiss,擁抱都可以好親密!」拍攝進度非常順利,安仔大讚她聰明,而且歌聲悅耳,他更謙說:「同佢錄完合唱版之後,我有少少自卑,因為佢實在唱得太好,就好似首歌根本就屬於佢。」