鄭秀文跳勁舞、楊千嬅中門大開撐Mark Lui(附圖輯)

雷頌德(Mark)前晚紅館舉行第二場「Thank you演唱會」,Mark的其中一位伯樂黃柏高和著名填詞人林夕都前來捧場,演唱會由陳慧琳和陳曉東演唱《打開天空》揭開序幕後,鄭秀文(Sammi)出場又唱又跳《男仕今天你很好》和《發熱發亮》,歌迷驚喜尖叫,她唱完歌隨升降離場時,鬼馬地向台上的Mark飛吻!

 

緊接出場的RubberBand,因為要在台上要調校樂器音響,Mark就趁機開腔力撐,他說:「你哋演出7。1嗰個騷,唔使擔心歌迷了唔了解你哋,有遊行就証明香港仲有自由!」全場歡呼,他還鼓勵RB到哪個舞台都要盡情唱,宣揚應有的價值觀,觀眾報以掌聲支持,然後RB唱《強》,全場拍掌附和。

 

至於首場穿黑色透視裝的楊千嬅,前晚換上白色Deep V裙亮相,Mark大讚性感,千嬅說:「為咗你呢個演唱會,我準備定好多靚衫架!」觀眾大叫她開演唱會,她笑說:「等我個仔搞掂入playgroup先啦,之後我就可以開演唱會,唔知到時大家仲想唔想睇呢?」全場觀眾大叫好想,千嬅表示好開心,然後與梁漢文(Edmond)合唱《滾》。唱畢,Mark問候Edmond腳傷,他跳跳紥得戚地說:「無咩大礙,跳多兩吓畀你睇!」其實千嬅早前因為抱仔過勞手婉受傷,最近舊患復發,她對Edmond笑說:「我哋可謂傷殘組合,你傷腳,我傷手。」Mark透露她出場前右手還戴護腕,他感激二人負傷演出,認真老友!

 

而黎明繼首場的「靈魂論」後,前晚再發表「多謝論」和「嚴肅論」。首先他唱完紀念已故音樂家黃霑的《明星》後爆當年的一段霑叔趣事,他說:「某次表演後,與張國榮等人去霑叔屋企玩,霑叔突然畀咗碗湯我飲,佢話:「林燕妮咒我死–黃瓜湯!」哄堂大笑。然後Leon搭住Mark膊頭再說:「你喺個騷度成日話多謝啲工作人員,其實係唔啱架,佢地有出糧架嘛,你去餐廳食完飯埋單,唔通畀完錢再去同個經理講多謝咩?唔應該講多謝。」Mark一臉狐疑,Leon續說:「應該講辛苦晒!對工作人員就講辛苦晒,對觀眾就講多謝!你對老婆就要講多謝,但囝囝就係佢對你講多謝,多謝你對佢養育之恩。」觀眾報以熱烈掌聲,Leon偉論欲罷不能,他又說:「政府部門成日話嚴肅處理事情,其實佢哋咁講又係錯架!嚴肅係表情,唔係態度,佢哋應該話會嚴謹地去處理事情,可以用嚴肅既表情去講。」全場觀眾拍爛手掌,歡呼聲此起彼落。

 

演唱會尾聲時,Mark特別為首次到場欣賞他演出的大仔雷鳴(Jack)和細仔雷響(Jazz),加插了一個環節,他指住觀眾席上的太太Jade和Jack說:「今次係我個仔第一次嚟睇我既騷,所以我特別為佢唱呢首歌,係為佢寫既!」然後他自彈自唱英文歌《Baby Song》,舞台上螢光幕播放他和囝囝的生活片段,非常溫馨。不過完場後Jack扭計,哭著走入後台找爸爸,Mark見狀立即抱著Jack,兩父子講悄悄話然後親咀,Jack果然立即收聲不再喊,還乖乖地合照。

 

Mark與太太Jade和大仔雷鳴Jack後台合照,旁為繼子Sean。

觀眾席上,Jade攬住大仔Jack,親友抱住的是細仔Jazz。