陳鈺芸拍旅遊特輯減壓

武打女星 JuJu 陳鈺芸 是日到贊助商挑選華麗晚裝,準備出席本週末在廈門舉行的大型電影節2013海峽影視季開幕典禮。穿上性感低胸晚裝的 JuJu 除盡顯驕人身材外,亦見其膊頭背部紅得一撻撻,原來係 “沙巴爛訓之旅” 所致。

JuJu 上星期到沙巴拍攝旅遊特輯順帶放幾日假, JuJu 說:「由於近期忙於新書寫作、新電影前期準備和跆拳道世界賽練習,導致疲勞和壓力過度,又經常失眠,仲拉傷腰部。拉傷腰後睇過中醫師,佢叫我停止練習兩星期,自己就更加驚會影響世界賽表現,壓力開始爆炸。好彩得到一個開旅行社既朋邀請我幫佢公司拍攝沙巴特輯,佢知道我呢排壓力大,仲特登安排我拍攝兩日,然後玩足三日。真係好多謝佢份心意,我真係好需要放鬆一下休息和充電返黎繼續工作。唔駛拍攝個幾日我日日係渡假酒店既泳池同沙灘日光浴,係沙灘由朝早訓到日落,所以曬到皮膚又紅又痕。」

JuJu 早前練習跆拳道已經弄傷背部,現在又皮膚紅腫,真慘!

服裝及場地提供: Blossom Wedding (www.blossom-wedding.com)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。