盲探劉華Sammi撲飛熱捧Bocelli


劉德華為鑽研新片盲探的角色,專程到訓練中心與失明人士齊齊上堂,體會單靠聲音生活,對於失明歌唱家Bocelli來港開騷,華仔坦言被對方獨特歌聲打動,而拍檔鄭秀文更興奮得手舞足蹈,讚Bocelli歌聲能撫慰她的心靈!

被譽為影壇鐵三角的劉德華,鄭秀文和杜琪峰,濶別八年又再合作,新片《盲探》今年暑假上映,片中華仔飾演失明偵探協助女警Sammi破奇案.工作認真的華仔自從接到劇本後就苦心鑽研,為演得更似模似樣,親到失明人士訓練中心,與一群真正失明的人士上課六個星期,華仔表示獲益良.他說:「真正盲人唔似做戲咁伸手周圍摸和跌跌撞撞,佢哋靠聲音和用心去感覺周圍環境,甚至比我地睇到嘢既人做得更好.有一位失明既女仔喺訓練中心挑戰我跑樓梯,由四樓到地下來回,因為係佢熟悉既環境,結果佢快過我.而我亦練習幪眼煮飯切菜倒茶,只要細心留意聲音既變化,就可以知道斟咗幾多熱水,同埋鑊裏既餸煮熟未,唔通乜都用手試咩?!」

 

跟失明人士學習令華仔獲益良多,對聲音更加敏感,而紅遍全球的第四大男高音Andrea Bocelli也是一名失明人士,他將於五月三日來港在灣仔會展舉行演唱會,華仔表示被他的歌聲感動:「我一直都有留意Bocelli,佢既歌聲好能打動我!其實失明士佢既世界只得聲响,而佢點樣感動別人就完全靠佢把聲,佢每次演出都令我覺得佢每一粒音都與眾不同,同樣係歌聲,但寧舍容易打動我!」身旁的Sammi對於Bocelli來港表演顯得非常雀躍,她還舉手表示要撲飛欣賞.她說:「好想去睇呀!我好鍾意佢把聲,有少少聲樂得嚟,唱pop又得喎,我好鍾意佢既音樂,撫慰到我既心靈!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。