草蜢軟硬騷人多勢眾 Big 4上台「挑機」(附圖輯)

 

《草蜢森巴大戰軟硬fans2012演唱會》一連舉行12場,前晚舉行第7場,這次到來捧場的好友有Big 4張衛健、許志安、蘇永康、梁漢文、王菀之、丁子高、趙學宜、周美欣、高海寜及梁烈唯等。Big 4四子在台上自嘲大家歲數加起來有400歲,可以夠資格領取生果金,安仔又指彭羚「好抵鍚」,並要求林海峰請彭羚上台,健仔即見義勇為指在後台見到Sammi,令安仔立刻不敢再說話。

 

 

《草蜢森巴大戰軟硬fans2012演唱會》每晚都有不同圈中好友來捧場,前晚難得Big 4四人也抽空到來,在近尾聲Encore環節他們被邀請上台,草蜢、軟硬指梁漢文講過Big 4會贏,林海峰向Big 4「挑機」的說:「實在唔知Big 4贏我哋乜嘢?」於是來一次「挑機」行動,蔡一傑即場提起丹田氣清唱幾句「今晚我靚唔靚」,而林海峰又叫蘇志威和蔡一智撐起他在空中飛跑,蘇志威還打筋斗,他們笑說:「呢啲嘢Big 4係做唔到o既。」草蜢、軟硬指著觀眾席上的Big 4梁漢文說:「你個社團冇得罪我哋,但係你得罪咗我哋,唔知你個社團保唔保你。」Big 4即拉大隊上台,健仔說:「我地上台唔代表係撐梁漢文,只係想問草蜢、軟硬仲收唔收新人,我哋企埋一邊啦,良禽擇木而棲,世泰炎涼呀。」安仔又笑說:「我哋加埋成400幾歲。」蘇永康則說:「呢啲全部老而彌堅,可以攞生果金嚟用吓。」林海峰還看待Big 4為觀眾,在台上由工作人員代拍照留念及送上T恤。

 

 

草蜢、軟硬還送上一首歌給Big 4,原來是唱出安仔的牙刷廣告歌《尖尖尖》。安仔表示很開心今次看見一些老朋友,尤其是看見彭羚,因為以前他們曾經是同一間公司的,繼而要請她上台,可是林海峰卻來不及反應,安仔便笑著自打咀巴。而健仔則插咀說:「乜你玩咁大呀,我喺後台見到鄭秀文呀,兩位阿嫂喺度傾細路呀。」安仔便用手上的T恤輕打健仔的頭,健仔笑說,這個演唱會他們沒有收錢,所以不講太多,但現場觀眾笑聲已震爆紅館了。

 

圖輯: