青島拍劇遇江若琳 許雅婷升胸迫爆婚紗

Kabby_ (3)

許雅婷 (Kabby) 早前去青島拍攝內地青春偶像劇《梔子花开2016》,霎眼已經拍攝完畢,日前劇組拉隊搞煞科宴,Kabby和劇中飾演老師的江若琳 (Elanne)亦有出席。

Kabby_ (7)
今次 Kabby在青島拍攝順利,由於她接此劇後才學普通話,所以經常鬧出笑話,她笑說:「最搞笑係講普通話讀錯音,令到其他演員都要忍笑,因為有啲音讀錯咗,就好似我哋講廣東話粗口。其實呢次拍劇好開心,知道Elanne拍嘅感覺係他鄉遇故知,好warm。」

Kabby_ (1)
另外劇組又安排片中演員影海報,但相當大龍鳳,拍足幾日造型又多,其中一襲造型係Kabby着上低胸小清新婚紗,散發少女性感,又騷到有料上圍,她卻說:「係件衫啫,件衫幫咗我唔少,呢件婚紗真係非常之強勁。」Kabby平日密密實實,難得見事業線露曙光,她大笑,「我都感覺『佢』好耐冇露面見過人,其實嗰日組劇服裝訂番嚟嘅婚紗,現場我咃幾個女仔閨蜜着住,大家都係着婚紗,都有人陪住。」
Kabby_ (6)

Kabby_ (5)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。