per se〈也許沒有未來神〉MV導演麥曦茵再度聯手 呈現自主人生


詩式流行組合per se剛剛驚喜加盟香港Sony Music後,即推出新歌〈也許沒有未來神〉,歌曲由成員Sandy及Stephen共同作曲、編曲及監製,歌詞部份由Sandy操刀。歌曲靈感來自年青人遇上問題時有時會走進牛角尖,也許有人會認為「神」會給予指引,但所謂的「未來神」(喻意成年人),可能只代表著周遭的聲音,試圖讓你認為遵從既有的標準一套便是最好的選擇,但每個人自身也有想法,找到自己獨特的角色,比起滿足別人的要求更為重要,Stephen說:「歌曲寫一個欠缺自信嘅學生去搵預言家角色嘅『未來神』,呢個神對學生提供ABCD套餐,只要跟住做就會引領到以後做唔同嘅職業,但呢啲『未來』都唔係學生自己想要想做嘅,『未來神』所講嘅嘢就如親人或老師,會認為某啲職業先搵到錢,同埋先叫成功同有地位,但對學生嚟講,呢啲人並非神,而『未來神』係咪存在都唔重要,因為冇人確實知道未來會點,反而自己去發掘自己所想,即使未必係世俗所認為嘅成功,但搵到自己嘅角色先係對得住自己,亦係成功嘅一種。」


per se去年已有三首歌曲找來著名導演麥曦茵執導MV,今次繼續合作,更有驚險事發生,Stephen說:「今次〈也許沒有未來神〉同之前一樣,無論MV橋段或者故事發展,都係我哋一齊傾一齊度,今次亦係第一次有咁多夜晚嘅場景。其他演員晏晝已經開工,但我同Sandy夜晚10點開始拍到凌晨4點。拍攝地點喺山上面,大家都要開著自己手機燈好小心睇清楚條路驚仆親,都幾難忘。今次更加係我哋第一次玩火,當中Sandy要射出一支燃燒嘅箭,由於Sandy好驚火,我都好擔心佢,第一次因為射得唔好跌咗喺Sandy腳側邊嚇親大家,好驚燒著佢,好彩練多幾次之後Sandy愈來愈純熟,我哋講笑話下次奧運搵佢去揸火炬都唔驚啦!另外希望大家特別留意裡面飾演代表唔同職業角色身上嘅服裝,例如其中一隻雀仔角色嘅羽毛係用手套整出嚟,用咗唔同日常用品變成動物嘅身體部份,好特別。」


加入新公司,對於per se也是一個挑戰,Stephen說:「今次係一個跳出咗舒適圈嘅決定,之前就算簽廠牌都係比較indie去做,好多策略性嘅嘢都係我同Sandy決定,出歌都當係試驗,亦唔需要同人交代太多;今次加入Sony Music 個team大咗好多,好多嘢會跟timeline去做,唔會好似之前自己想幾時做先做,不過我哋都係趕急嘅人,所以問題唔大,最大唔同係team大咗多咗好多溝通。今次決定加入新公司係希望每首歌可以接觸同影響到嘅人會更多。」未來per se會計劃推出專輯和舉行音樂會,繼續推出英文和廣東歌,和不同國際單位合作,他們更希望跟管弦樂團合作,尋求更多外地音樂節演出機會,將per se的音樂帶給更多人。


「成功」兩個字不用別人來定奪,未來由自己開創。對於仍然在掙扎的人,可以聽一下〈也許沒有未來神〉,Stephen說:「歌曲的主角對未來仍有恐懼,其實可以慢落嚟,退一步,呢刻你認為最大件嘅事都唔需要急,盡量諗解決方法,唔好只係俾情緒帶動。我哋寫呢首曲希望作為年青人嘅一種陪伴,亦想佢哋知道未來仲未定,唔係喺讀書時期已經注定你一世係咪會成功。」也許沒有未來神,捉緊當下好好活出自己的人生。


浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。