姜皓文首次參演大馬賀歲電影《撲克王者》 被榮譽「大馬本土中文電影史上最高10大票房」

演員姜皓文 (黑仔) 首次參演大馬賀歲電影《撲克王者》,由馬、新、港三地演員聯合主演,是一部以撲克比賽為主軸的喜劇電影,一直深受眾人好評,截止目前為止,全馬票房突破了550萬令吉,更被榮譽為「大馬本土中文電影史上最高10大票房」。

 


黑仔興奮表示:「我有份參與一部全馬來西亞團隊本土製作嘅賀歲片,有一個好好嘅成績,真喺好感恩,好榮幸可能參與呢部電影,多謝Matt賴健雄導演同埋監製林德榮比呢嗰機會我,喺馬來西亞參與一部咁開心嘅電影。」

黑仔曾經向媒體表示希望可以在大馬拍攝賀歲片,結果導演真的找上他而促成這次合作,原因是:「我覺得喺馬來西亞過年氣氛相當濃厚,同埋觀眾對於賀歲電影嘅渴求同埋熱誠,嗰種感受仲喺好正,所以一直以嚟都好想喺馬來西亞呢邊拍一部本土製作嘅賀歲電影,今次真喺有呢嗰機會同埋有咁好成績,好多謝團隊咁用心去製作一部老少咸宜,咁受觀眾歡迎嘅一部電影。」

黑仔遇上這一班演員,開心表示:「喺馬來西亞拍戲喺別有一番味道,感覺好難形容比大家知道。」電影宣傳期間,一眾演員去戲院謝票,最開心可以突襲坐在觀眾旁邊一起觀賞電影,完場時給觀眾驚喜,觀眾十分熱情,氣氛相當好。

今年在檳城過年的黑仔,除了有很多朋友陪伴外,讓他可以有一個充電的好地方,亦體驗到當地過年時,可以於街上放鞭炮,慶祝廟會活動,場面相當熱鬧,希望電影票房成績繼續上升,很快會回到香港工作和大家見面。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。