新女神Miko Wong任首位代言人 人氣爆登降臨WOW Fitness

新大馬女神 黃潔琪Miko 日前(9日)以代言人身份出席WOW Fitness銅鑼灣分店開幕活動,慶祝該店以全新面貌投入服務。 除了祝賀WOW Fitness銅鑼灣分店開張,同時亦是WOW Fitness開業十周年的大日子。WOW Fitness的三位主創人陳偉成Avis、Dan、Karl及拍檔Francis齊齊於台上分享品牌的大計。陳樂瑤及老公葉泓聲Gordan 帶同大女到場支持,今年女新人聲夢歌手劉芷君Aster 出席支持。

Photo: Tommy Tang
Video: Chris Lam

 

 

為隆重其事,WOW邀得新大馬女神Miko Wong擔任首位WOW Fitness及WOW Beauty的代言人。無論體態及外貌亦相當出眾的Miko,在網絡界早已是女神級代表,社交平台坐擁逾92萬追蹤人數。早前,Miko宣佈開拓香港演藝事業後,短短三個多月已經先後攻陷電影、電視及網絡世界,並獲葉念琛導演邀請客串新戲、擔任ERROR成員肥仔(梁業)的MV女主角、為HOYTV及ViuTV拍攝旅遊及綜藝節目,並得到《試當真》、《小薯茄》、《FHProduction》及《機動電視台》等多個YouTube Channel加持,人氣大爆發!

Miko甜美可愛兼活力滿滿的形象,與WOW Fitness的定位不謀而合,因而邀請Miko為其品牌擔任首位代言,WOW Fitness更承諾要讓Miko的體態更上一層樓,全年免費上健身堂,保證讓女神練出馬甲線,並承諾有靚仔教練指導健身過程,Miko笑謂:「我梗係需要靚仔教練啦,咁啱我就單身嘅。」


她又感謝大會的邀請:「喺香港一段時間,之後去咗歐洲工作,啲肌肉都流失咗,所以要搵WOW Fitness幫幫手。同埋大家都知我好鍾意食嘢,尤其係香港嘅蛋撻同菠蘿包,加上之前去澳門拍了20日飲食節目,一有時間都會喺酒店房做運動,以保持最佳身形,以後有WOW Fitness嘅專業團隊幫忙,我就安心食,又有個舒舒服服嘅地方做運動,諗起每次都可以睇住個咁靚嘅景,流汗都流得開心啲。」


她大讚WOW Fitness對女性客戶非常貼心:「我知道佢哋有畀女仔做運動嘅專區,真係好好。有時做運動,個樣都唔係打卡咁完美㗎嘛,喺呢度嘅女性專區,就唔使擔心呢啲尷尬。」Miko最滿意自己的馬甲線,又鬼馬說:「好多線我都要,仲想搞搞個事業添。」特別喜歡銅鑼灣店的森林主題,有置身於郊外運動的清爽暢快感:「影相仲好靚添,啱晒大家做運動嗰陣,影相放喺IG story同朋友分享,哈。」


WOW Fitness合併原有的銅鑼灣店重新設計,整個銅鑼灣分店以森林風格為主題,特意設成的植物園景、柔和的色調,讓大家仿如置身大自然的環境下運動,達至真正身心解放的健身空間。

除了健身環境與設備,WOW Fitness銅鑼灣店的最強景觀,首推面對維港景緻的落地玻璃,於節日期間更可以欣賞煙花匯演,讓客戶在健身的過程中,眺望一大片碧綠蕩漾的海水,配合室內的自然風格,絕對是身心放鬆的最佳活動。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。