第10次個人演唱會《張學友60+巡迴演唱會》集管弦樂、流行樂和現代芭蕾舞於一身


睽違5年,張學友第10次個人演唱會《張學友60+巡迴演唱會》香港站於12月10日在紅磡香港體育館隆重啟航。以創新做法糅合管弦樂、流行樂和現代芭蕾舞於一身的演唱會,加上由音樂總監吳慶隆帶領 53人樂隊上演精彩絕倫的一夜,學友承諾唱到70歲仍繼續唱!

來到香港站首場,是《張學友60+巡迴演唱會》第67場,舞台以三面呈現。開場以巨型LED螢幕投放出立體的海浪影像,學友在LED螢幕得若隱若現的出現,一邊唱着《留住這時光》,為演唱會揭開序幕。其後,一班舞者伴隨身穿全黑皮衣造型的學友,氣勢登場演繹出《Ooh La La 》,在升降台上跳舞,歌曲最尾配以銀色紙條散落觀眾席,帶動全場氣氛。緊接學友踏上古董車頂唱出《馬路英雄》,加上20位舞者傾力演出,型格賣力演出掀起氣氛高潮。

換上一襲藍色絲絨高貴西裝的學友,一連唱出多首震懾人心的慢歌《我應該》、《等你等到我心痛》、《深海》、《三天兩夜》,其中學友在演唱《我應該》中有加插吹口哨部分。而《等你等到我心痛》中,播放了學友與舒淇拍攝的劇情片段,結尾還有金燕玲的出現,這個動人的影像為歌曲演出豐富了視覺部份。

台上以LED螢幕造成一度開啟的大門,學友換上深綠色西裝和戴上紳士帽跳唱《交叉算了》,繼以音樂話劇形式唱出《Double Trouble》,唱罷《我真的受傷了》後,學友跟大家打招呼:「大家好嗎?山頂嘅朋友好嗎?每次嚟到紅館唔講呢句唔舒服。今次香港場演唱會兩日休一日,其實經過精密計算,咁樣安排係最好。今日係巡迴演唱會第67場,返到嚟香港冇咁緊張,但始終有一種壓力。因為第一次做三面台咁近距離,好想伸手同大家握手。另外一個緊張係,好多朋友睇住我大,60+係一個乜嘢概念?開完半世紀演唱會,今次再開60+演唱會,眨吓眼就已經到咗60歲。」其後,學友突然即席在台上表演一字馬,「首先,我係屋企試一試60歲都仲可以做到(一字馬),開始冇咁驚去諗,我係咪可以開到一個60+演唱會?今次開到非常之開心。今次我係夢想成真,希望大家唔好放棄自己夢想,原來係得嘅!我而家仲諗緊係咪可以開70+演唱會,唔知得唔得㗎,我會一路拉筋。如果大家覺得今晚睇完,下次都仲會睇嘅話,我嘅目標係打破修哥紀錄,90歲仲開演唱會。希望我到90歲嘅時候仍然可以攞住枝咪唱。不如係度做個約定,如果我可以開到70+演唱會,你哋都要好好保持自己身體健康,7年後再喺呢度見面。」

學友透露自己由1984年開始入行,1987年開第一個演唱會,到今次已是第10個演唱會,所以這次想帶一些特別的創作和音樂給大家欣賞,因此有了這個集合管弦樂、流行樂和現代芭蕾舞於一身的演唱會,並由音樂總監吳慶隆帶領 53人樂隊帶給大家難忘的一夜。其後,學友表示近年都有推出新歌,包括《日出時讓街燈安睡》和《又十年》,更在螢幕上呈現出學友逐漸變老的樣子。及後,當學友唱出《愛是永恆》時,台上呈現壯觀亮麗煙火,觀眾目不暇給。學友換上純白西裝再次出場,為大家送上《過敏世界》。最後在安歌部分,學友唱出《李香蘭》、《她來聽我的演唱會》,每次前奏旋律一響起,大家都在歡呼。學友坦言:「其實我好驚,我驚我遞mic出嚟冇人唱,唔知係咪因為今次三面台大家坐得好近,你哋今日唱得特別大聲。我係1985年出第一隻唱片,到1990年大家聽到《每天愛你多一些》先更加認識我。」然後,全場大合唱《每天愛你多一些》,學友既開心又感動,最後以一曲《吻別》為《張學友60+巡迴演唱會》香港站畫上圓滿的句號。


浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。