搬屋公司老闆學神功 做埋清屋旺宅拜四角|❝我真係好鍾意拜神❞


講起搬屋入伙大家又會唔會喺租屋或買樓入住之前拜一拜呢?前人教落:「入屋叫人,入廟拜神」。相信大半數人識唔識拜神都會去衣紙鋪買份寶拜一拜打個招呼求個安心。

搬屋公司SUPER VAN老闆對呢方面好有信仰,好鍾意拜神嗰陣個儀式感,細細個就畀外婆帶去拜神,仲將自己契咗畀神明話驚養唔大咁話喎,哈哈!


卒之喺近年決心去拜師學習神功,好想好似舊時電視劇林正英先生咁捉鬼驅邪。

唔少客人對搬屋搬鋪都好講究吉利意頭,例如佢哋有安神位酬神、拜四角、擇時辰、搬運前後會派利是畀夥計。就連安床都講究嫁,有次幫個客安裝完張床,佢隨即就跳上去碌下瞓下話攞個意頭咁話喎。


臨近年尾,老闆就睇中呢點靈機一觸就啟發咗佢最新設計以招財元素圖案嘅搬屋紙箱配搭拜四角。

宜家選用搬屋或存倉服務同時可加購《拜四角》,連埋紙箱送到府上超級方便。仲等?宜家就係搵SUPER VAN搬屋嘅良辰吉日啦!


FB: SUPER VAN
IG: sv34889448
FB: 神功小子
IG: thesunkungboy

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。