Lollytalk 運動露腰長腿裝束現身「Oakley香港匹克球公開錦標賽2023」 8女初試打匹克球被笑論盡 圖輯35P

女子組合Lolly Talk 日前(4日)現身九龍仔公園出席「Oakley香港匹克球公開錦標賽2023」,吸引大批「波棒糖」(粉絲暱稱)撐場。8位成員Tania、阿妹、Yanny、Elka 、Ah Yo、Sinnie、阿蛋、Mei Mei清一色短裙,運動露腰長腿裝束現身。Lollytalk 表示演唱會剩餘倒數3星期 (28,29/11) 已經非常緊張,排練正如火如荼,每日都要排舞,學唱歌,返屋企仲要練習。

記者: Tommy Tang

亦準備咗神秘嘅表演,到時為大家帶來驚喜。今日呢個活動應該係演唱會前最後一個公開活動,其實我哋都期待咗今日好耐,因為我從來都未聽過匹克球*呢種運動,好開心可以有機會同一班運動員一齊接觸呢個新嘅球類運動匹克球,頭先我哋都玩得好開心,亦都可以為籌備演唱會緊張嘅心情,稍為放鬆一下。

問到會否邀請嘉賓表演?Lollytalk 表示想借演唱會向她們欣賞的人「致敬」,亦會邀請不同嘉賓到場表演,希望咁多位入場支持嘅朋友會睇得開心。

*匹克球源自於1965年的美國,結合了羽毛球、桌球、網球嘅特徵,加上非常容易上手,喺發展最快嘅新興運動之一。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。