何展睿赴澳門挑戰高空滑索搵靈感

香港唱作歌手何展睿Steve年初接連承受兩隻愛犬離世之痛,但他一向積極樂觀,藉著進修充實自己之餘,更笑言進行「報復式旅行」散心兼尋找靈感創作:「好彩自己教琴時間彈性,趁疫情結束後去多咗旅行,幾個月去咗七次旅行(包括日本、台北、高雄、澳門)都係短程旅行,岩岩生日係台北過,買咗好多地道小食慶祝,老婆仲係當地文創展覽買隻靚錶送比我當生日禮物添!除咗散心,我係唔同地方進修同拎靈感創作,幾個月去旅行創作既新歌數量可能係幾年加埋咁多,呢個就係旅行的意義!」


講到近期最難忘之旅非澳門莫屬,Steve表示每次去澳門除了到大三巴朝聖、尋找美食、買手信外,當地一直給予他創作靈感。近日再次去澳門旅行兼挑戰刺激活動,原來有箇中原因:「幾年前創作歌曲遇上樽頸,就即刻去澳門慢活,最後夜晚係街上搵到靈感。近期打完9號風球後即刻去澳門玩,係條手信街行行下又有靈感飄過,輕鬆作完一首歌,我同澳門好有緣。岩岩再次去澳門食完下午茶之後就挑戰「空中滑索」,算係人生第一次。原因係為我出年大碟中一首有關飛翔同自由既歌搵靈感。」

問到挑戰空中滑索,他笑言既享受且興奮:「之前幾日發夢都諗住空中滑索,玩之前一晚仲瞓唔著。當日玩嗰陣係黄昏,見到個夕陽好靚,自己膽粗粗第一個出去玩,推出去個刻好刺激,好彩無咩離心力,所以係半空幻想自己好似隻雀仔自由飛翔,沿途仲欣賞風景,去到中途興奮到大叫老婆我愛你,哈哈!教練叫我下次挑戰笨豬跳,我話太刺激啦,好似墮樓咁,自己心臟負荷唔到。除非音樂上要呢種經歷,否則唔好攪我!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。