Marf@COLLAR 紐約睇騷 時尚品味獲青睞


香港女團COLLAR成員Marf邱彥筒,日前獲邀請衝出亞洲,遠赴紐約出席時裝周活動,此行對Marf可謂滿載而歸,既趁空檔與身邊團隊策劃「小旅行」遊紐約,而且在活動上又成功跟多位國際星級藝人「集郵」,當中包括有新版《Gossip Girl》的Evan Mock、《雙層公寓:夏威夷》的Lauren Tsai及台灣藝人Kiwi Lee李函等,難怪Marf提及此行即表現雀躍。


Marf自言讀書時已十分喜歡扮靚、化妝及衣著配搭,但卻沒有特別風格,主要潮流興甚麼便穿甚麼,但入行後,她遇上不同的stylist,在對方身上學到很多時尚穿配,令Marf對衣著開始講究;對於首次衝出亞洲出席時裝騷,Marf表示既興奮又緊張:「好榮幸有今次機會,真係好緊張,因為所有嘢都嚟得好緊湊,而且又係第一次,多謝團隊嘅幫忙,雖然個Show比我想像中時間較短,但景觀十分靚,日落配藍海,每一位喺我面前行過嘅模特兒、每一套衫都好正。」

把握時間策劃「小旅行」
此行到埗後,Marf即跟團隊把握時間策劃「小旅行」,極速遊覽過後,她在活動上又與台灣藝人Kiwi Lee李函並坐,Marf說:「Kiwi 拍嘅片我一直都有睇,之前喺韓國活動認識佢,今次又見到佢,十分開心,而且喺活動又見到Evan Mock、Lauren Tsai,可以同到佢哋影合照,感覺好有趣,之前喺電視見到佢哋,而家喺真實見到,眼對眼say hi。」

問到Marf覺得COLLAR隊中哪位成員最有時尚觸覺?Marf指:「如果偏向我鍾意口味嘅,會係Gao(沈貞巧),有機會好希望同佢旅行,然後可以交換衫着。」


浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。