品牌大使 Anson Lo 邀粉絲穿梭四大「OOHA® 雙重口味宇宙」


0 糖 0 卡 0 脂的雙重口味汽水品牌 OOHA®,上月推出《OOHA® World》驚喜三重賞,為每個平凡日常帶來無限驚喜。今天,品牌特意在 apm 再次帶來為期一星 期的 「OOHAppy Land」驚喜體驗,更由品牌大使盧瀚霆 Anson Lo@MIRROR 親自揭曉活動內容, 獲逾千名粉絲到場應援,企滿了三層商場,尖叫聲此起彼落!


睇得到的驚喜!Anson Lo 現身「OOHAppy Land」 近千粉絲到場應援 OOHA®品牌大使 Anson Lo 特別配合檸檬蜂蜜味 OOHA®,以一身黃白間條造型出場,現身時掀起全 場一陣騷動!7 月剛完成個人演唱會的 Anson Lo 馬不停蹄,既要分身拍劇、排舞,又要創作新 歌,他表示:「有時都想突破常規,做啲特別嘢 surprise 吓自己。就好似揀飲品我會選擇 OOHA® ,因為佢 0 糖 0 卡 0 脂飲多兩啖都唔怕!加上雙重口味,唔單止帶嚟味蕾衝擊,每次都帶 到一啲靈感俾我,諗到一啲驚喜新意!」


Anson Lo 在台上與粉絲近距離互動,有粉絲表示最希望與 Anson Lo 帶著白桃烏龍茶味 OOHA®去一 趟 OOHA®叢林世界之旅:「因為綠油油的配色對隻眼好,希望教主可以保護好迷人嘅眼睛!」 Anson Lo 聞言笑指呢個答案都好驚喜!而在「OOHAppy Land」四大「OOHA® 雙重口味宇宙」 中,他對 OOHA®外太空世界最有興趣:「因為一直對外太空好好奇,唔知會唔會有外星人存 在。」

「OOHAppy Land」全場隱藏多個 OOHA®驚喜元素,集齊指定組合即可贏走驚喜禮品。而 Anson Lo 則在活動上親自貼上最後 3 張 QR Code,邀請大家可以到場尋找這份神秘驚喜!活動尾聲, Anson Lo 舉起至愛的 OOHA®檸檬蜂蜜味無糖汽水與一眾粉絲大合照,一眾神徒亦準備好活動後入 場,搶先遊遍四大「OOHA® 雙重口味宇宙」!


浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。