《恒生銀行90周年呈獻:TheNextwave》第一場


《The Next Wave Beach Music Festival 》Day 1 出席包括:台灣女子組合HUR 、王君馨、張天穎、九澤CP、魏浚笙、艾粒、周予天、力臻、吳崇銘、組合XiX、馬天佑、張天穎、Fiester 女子樂隊 等。


魏浚笙 Jeffrey 出場帶動全場氣氛,即使不在台前嘅觀眾都立衝去舞台前,不斷叫喧舉起手,Jeffrey為滿足粉絲,不時行到台邊,多次跟台下粉絲握手。

亦不斷向觀眾關心問候: 今日咁嘅天氣,辛苦大家!台上就觀眾不斷叫Jeffrey除衫,但佢就輕鬆帶過,話 : 除衫呢d嘢…小弟只有兩首兩唔夠,9月出第三首喇。期間Jeffrey說了很多次好開心,話: 見大家滿面笑容,清澈眼神,開心!

有粉絲更拋上印有Jeffrey 名字嘅毛巾,而粉絲全場都冇放過Jeffrey , 叫佢除衫除衫聲不絕,Jeffrey 話:你又除我又除衫,尷尬嘛…我要喺最佳狀態先見大家!到了唱最後一首歌,Jeffrey都話d唔捨得,而觀眾要他繼續唱,佢就清唱咗《膠戰》主題曲。臨走前更再行到台前跟觀眾揮手,亦站在台上跟台下觀眾來個合照。

 

王君馨身穿銀色短裙 BraTop 勁舞出場,Grace 話感恩今冇落雨,更用王君馨身穿銀色短裙 BraTop 勁舞出場,Grace 話感恩今冇落雨,更用水槍為觀眾降溫:「今日好開心是我第1次參加音樂節,有幾位造星男仔參加,唔係偏心Adams(何居倬)先叫佢上台嘅,我估佢享受呢啲勁歌熱舞。」

 

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。