人氣王李元元狂擺甫士被媽咪爆超貪靚 《造星IV》超酸及Yoyo孖公仔寓工作於娛樂


要數近期廣告界人氣王當然是「BB界KOL」李元元(Lucy)莫屬!是次更與媽媽梁志瑩(Sophia)演繹周大福全新「Twosday」首飾系列,現場大放笑彈之餘,更被Sophia大爆超級貪靚!拍攝期間,當Sophia幫女兒戴上首飾時,Lucy即手舞足蹈興奮不已,急不及待向鏡頭擺出嘟嘴、單眼、扮兔仔等超萌甫士,Sophia笑謂:「阿女好鍾意扮靚,成日玩化妝玩具、搽指甲油等,啱啱見到咁色彩繽紛嘅獨角獸頸鍊,對眼即刻發晒光,全程戴住仲唔捨得除!」

至於再掀女團熱的《全民造星IV》,當中的葛綽瑤(Yoyo)近日夥拍姜濤及陳卓賢主演新劇《季前賽》,日前再獲品牌睇中,跟一同殺入20強的陳昭煊(超酸)為全新推出的「Twosday」限量首飾影硬照;同屬Team A的兩人感情深厚,拍攝當日合拍地擺出優雅的舞姿及「心心」Pose,Yoyo說:「我平時都有買開手鍊,特別鍾意簡單小清新嘅款式,今次仲可以同超酸合作好開心,拍攝成日都笑唔停!」一向穿搭行型格路線的超酸打趣道:「呢個系列有串飾象徵Roll Together,好啱做閨密頸鍊,我哋一人一條就最好!」二人又盼稍後有更多合作機會。

至於拍拖6年的Cherry及Kyle每日均形影不離,二人戴上「觸動愛」系列Sweet爆合照,並向大家分享愛情保鮮法,指一起久了也要記得拍拖放鬆一下,跟伴侶一起做無聊的事。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。