投資的士 首期只需80萬

最近股市開始向下,投資加密貨幣風險又高,今次我地就搵左一個另類投票比大家。我地請到鴻昇的士車行老闆 Alex 周(醒哥) 介紹點樣可以投資的士,回報又有幾多。

勝哥話,現時的士牌大約市區的士 4,850,000(港元),新界的士 4,000,000 (港元)。如果想入場既話首期只需80萬,收租每月可達$24000,每月供萬8左右。供25年300期。所以投資80萬,就可以坐係到個個月收租,有穩定收入。

投資的士,比買樓另外一個優勢就係,無買樓投資既雙倍印花稅,不需要律師費,差餉,比較岩唔想麻煩既人投資。車行仲會幫你包租出去,管理好你既的士,仲包基本維修保養。

查詢熱線: Alex Chau Whatsapp 68026808
地址: 荃灣大窩口荃貴街富麗花園A 商場15A 號地舖

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。