陳柏宇將軍澳快閃 為演唱會前最後一擊

陳柏宇(Jason)昨日於將軍澳一間Café進行快閃活動,獻唱了3首作品,包括〈霸氣情歌〉、〈後排慶功宴〉及〈沒有你,我甚麼都不是〉。其實月初Jason曾在工廠區進行快閃活動,不過很多Fans都表示因為是平日而錯過了,所以Jason這趟特意選在星期日黃昏進行,與大家輕鬆一下。

Jason指這樣的快閃機會不多,今次見見Fans之餘,也順道為即將舉行的《FWD 富衛保險呈獻:陳柏宇Fight For _ _ _ Live in Hong Kong Coliseum》練歌。提到演唱會,近日馬不停蹄為個唱宣傳的Jason表示即將閉關進行綵排,並笑言今次演唱會將會賣藝不賣身,道:「唔會騷肌了,今次將所有心機都放在音樂、鋪排同編曲上,用講故事嘅方式去呈現俾大家睇,不過都怕太花巧大家get唔到,更怕太直白而失去藝術感覺,所以要喺兩者之間平衡實在唔容易。」不過Jason坦言,有啲歌未必可以夾到演唱會嘅Rundown,但又想滿足粉絲,所以他透露:「喺Encore部份唱嘅都會係佢哋想聽嘅歌!」被問到可會有嘉賓,Jason表示兩場個唱都有嘉賓,但現階段要保持神秘感。

再次與紅館開唱,Jason表示都有很多朋友經他買飛,但他仍未全部告知同事,他解釋道:「太忙,都冇乜時間去搞,但已叫同時準備大概數量嘅座位俾我。囡囡啲同學嘅家長好好,都有上網買飛支持我,我自己會另外請N班嘅舊老師睇,因為Abi要返學,夾唔到時間返去探老師,所以就請睇演唱會啦!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。