黃詩雅IG自爆選美心情 大曬性感look

身兼平面模特兒及DJ打碟嘅黃詩雅fifionyi,早前參加左亞洲小姐2021,成功入選18強。她第一天身穿低胸裙嘅佢上圍非常豐滿,表演唱歌,尚算淡定。

近日佢IG就貼文參選當日嘅感想:「好奇心重的我也是抱着學習的心態,接受新事物,體驗一下人生!於是你想出去闖⋯真的出現了出乎預期的東西!」

佢所講出乎意料嘅野,可能就係佢身後穿粉紅色裙嘅一位女仕

原來就係現今當紅亞視一姐———薛影儀,當日企喺詩雅身旁嘅一位佳麗,從而認識左成為朋友,真係如佢所講出乎預期,好有緣份呀!

IG發表仲多謝鼓勵和支持佢嘅朋友,不過你啲朋友都係睇新聞先知道你去參加!真係相當低調!

佢仲提及到參加途中打疫苗驚會有意外,好彩最後無事!

黃詩雅IG周不時都會大放性感貼文 圖片來自@fifionyi_wong

 

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。