垃圾港鐵(0066) 借多謝香港運動員 派十萬程車票 派到一鍋粥


有黨鐡之稱既港鐡 股票編號:0066 今日又話送飛,點知一到兩點,個Apps 就完全不能進入,過左大約一小時後回復正常,不過就話己派發完畢,計我話咁樣派,不如唔好派,今次真係多謝香港運動員。MTR 識唔識用雲端,唔夠力就開多幾台Server.


【拎定電話各就各位】辛苦晒咁多位香港運動員!喺呢個全城振奮嘅時刻,鐵仔已經準備好100,000程免費本地單程車程送畀大家,你哋嘅電話同手指又有無做定熱身準備就緒?
MTR Mobile登記用戶記得喺聽日(8月11)日下午2點登入MTR Mobile,就有機會攞到呢份小禮物,立即睇教學點樣獲取獎賞: https://link.mtrmb.mtr.com.hk/moblink/?news/?id=blt00e549936c5b2c9a (請以MTR Mobile瀏覽)
未登記MTR Mobile嘅你快啲下載啦!
IOS用戶下載MTR Mobile https://apple.co/2WAlqqI
Android用戶下載MTR Mobile https://bit.ly/2SFI9AO
#多謝香港運動員 #免費送十萬程港鐵車程 #全城慶祝 #先到先得 #送完即止

Patrick Kylie:有心送既,就做好D啦

Raymond Wong:浪費咗30分鐘係個app上面,dllm

Henri Son:相信Load半個鐘都唔會入到去,假設全港有100萬人同時登入,你一下子就浪費咗港人50萬小時生產力

PW Chan :搞錯呀, 一入去就話系統繁忙, 有心派就唔好set限額啦, 應該人人有份, 依家搞到全世界同一時間入去, 但個server 又負荷唔到, 好煩呀!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。