葉巧琳 (Mischa) X 張進翹 (Manson) 全新合唱歌〈心獸 (怪物Version)〉火熱推出

Sony Music唱創女歌手葉巧琳(Mischa)去年參民選秀節目《造星III》後,不單讓更多觀眾見證其實力,她還因此結交一大班好友,她早前邀請了其中一位隊友張進翹(Manson)合作,一起合唱新歌〈心獸(怪物Version)〉,新作已火熱推出,備受樂迷關注!

今次新歌與 Mischa 的前作〈怪物(心獸Version)〉似有關聯,主要是歌名中的文字次序調亂了,令很多人都誤以為是Remix版,那就真的誤會大了!實情是 Mischa 早就想做一快一慢兩個版本,所以根本是貫穿概念、但兩首不同風格的作品。

Mischa親自解構新歌:「今次呢首歌叫做〈心獸(怪物Version)〉,其實回應返〈怪物(心獸Version)〉,之前嘅版本係講內心,大家對怪物嘅印象可能覺得好核突,但其實我哋係講緊內心嗰隻心獸。喺今次新歌中,我哋真係去攞呢隻心獸出嚟,即係 Manson,佢用咗好多唔同方法嘅演繹。」獲邀合作的 Manson 感到榮幸,故十分珍惜今次的演唱機會,他說:「喺裡面 vocal 上係飾演 Mischa 嘅心獸,我同監製 Edward 做好多 vocal 上嘅嘗試,好感謝監製俾自由度我發揮同錄,所以都好享受今次嘅錄音過程。」

在眾隊友中,為何會 Mischa 會慧眼選中 Manson 呢?「一來我覺得我同佢把聲會夾,二來我睇到佢係一個好識做戲嘅人,我覺得會帶俾我呢首歌好多戲劇嘅效果。」今次 Mischa 有新作,幫手的朋友不只 Manson 一個,還有她的好友、曾與金培達一同憑電影《七月與安生》獲金像獎最佳原創電影音樂的波多野裕介 (Yusuke Hatano) 出力,Mischa透露:「其實波多野裕介去編曲時,佢已經諗住係電影歌曲咁去編,所以我覺得成件事係好配合,加咗 Manson 落去係最好嘅一個選擇。」

難得《造星III》Team A有成員合體推出新歌,大班樂迷當然關注,而新歌推出不久,已獲熱烈反應,而一班粉絲最希望的,當然是 Mischa 及 Manson 可以合體現身,親身演繹新歌,讓粉絲飽耳福!Mischa 將於下月18日舉行入行9年來首個個人演唱會《FTLife富通保險呈獻:葉巧琳 Mischa Ip 2021 音樂會》,有可能是最佳時機!她近日除了忙於開會及練習演出外,更忙於為一班《造星III》之友撲飛,她說:「之前收到唔少親戚朋友嘅order,後來仲加埋一班《造星III》嘅戰友,多謝大家支持,除咗落力練習同演出,都唔知有無可以報答大家,哈哈!好多人問我嘉賓請邊個,俾我賣個關子先……」屆時「雙M」到底會否同台,敬請拭目以待。

Mischa 及 Manson兩人有份演出的百老匯音樂劇《攣攣成人禮.Falsettoland》今晚 (10日) 亦會假葵青劇院演藝廳正式開鑼公映!

Mischa入行 9 年以來首個個人演唱會

《FTLife富通保險呈獻:葉巧琳 Mischa Ip 2021 音樂會》

日期:2021年9月18日(星期六)

時間:晚上8時

地點:海洋公園怡慶坊

票價:$480 / $380

購票熱線:2111 5333 | 網上購票:www.cityline.com

門票於8月9日(星期一)早上10時起於Cityline公開發售

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。