施匡翹為新歌《Stay》拍MV 騷46吋長腿扮野性惡魔

臻世娛樂旗下女神歌手施匡翹Zaina昨日 (3日) 以全新形象為第一首唱跳新歌《Stay》拍攝MV,Zaina突破過往乖乖女形象,以野性造型大騷46吋長腿,在兩位性感女舞蹈員伴舞下勁騷唱跳潛質,令人眼前一亮。

Zaina對新歌《Stay》玩大突破,感到滿意及開心:「我以形象比較斯文清新,今次試下野性感覺扮惡魔,想給大家新鮮感覺,今次MV唔止有呢個野性造型,仲會有好多個造型,仲有宮庭feel,仲有一場戲玩火,啲火好近,其實我好驚火,不過拍得好靚,為了效果豁出去,最後成功克服恐懼。」

Zaina表示一向好鍾意跳舞,一直好想有一首屬於自己的跳舞快歌,她感謝唱片公司及經理人公司臻世娛樂給她機會:「我知道市道好差,我仲有機會錄新歌,覺得自己好幸福,好珍惜。」
唔該曬大家!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。