倪辰Lala 轉行做財經主播 獻計熱炒『姜幣』投資


虛擬貨幣商店Coingaroo隆重開幕,特意邀請倪辰 Lala、楊芷羚stella(造美人冠軍)、張育玲 Kathy (造美人最後十強)、歐陽玉婷 Miko (造美人最後十強)、劉兆汶AB(造美人最後十強)參與剪綵儀式,而Lala更變身做「財經主播」,將與網民分析虛擬貨幣走勢:「自己都瞓身入市,投資咗大概六位數,係我全部嘅積蓄嚟㗎喇!之前做演唱會、商演,一蚊一蚊咁儲埋,真係有血有汗,但係做歌手收入太過唔穩定,所以要投票增加自己嘅收入,加上呢個客戶邀請我做直播主持,聽咗好多專家意見,有信心先敢入市去馬,如果蝕錢第時嫁妝都冇埋㗎喇。」

由歌手踩過界做財經主播,Lala坦言壓力甚大,記熟相關產品資料最考功夫:「人地問你唔可以吓吓上網搵資料,咁太過唔專業,而人地財經節目臨尾個段『急口令』,真係好難!比啲時間我,我會表現到專業嘅一面比大家睇。其實我預計虛擬貨幣都有上升嘅空間,如果MIRROR第日推出認證『姜幣』,佢地咁受女性歡迎,應該大有市場,甚至規定搵佢地拍廣告,用『姜幣』找數,應該會顛覆成個娛樂圈!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。