何展睿精品店開業,巧遇「羅蘭姐」到場支持

唱作歌手何展睿(Steve)早前為支持太太飾品店成功開業而充當一日店長,出錢又出力。而今次自己卻於市集開業,他笑言:「因為之前到太太飾品店幫手,佢怕我悶,比咗啲空間我擺精品,點知反應熱烈,令我萌生創業念頭。加上覺得市集形式唔錯,租金、時間、地點好彈性,好適合我呢種有正職既人!」

Steve音樂創作上一向親力自為,精品店開業一樣做足準備功夫:「我自己最重視產品擺位,因為客人第一印象好重要,所以每次開檔都至少用半個鐘擺產品,希望可以變成一個小型展覽。另外,精品店雖然係小本經營,但收支平衡好重要。除咗賣自己珍藏外,仲會網上訂購最新精品空運到港,所以一定要計好盤數。而產品方面要多元化,主要行實用路線,倒如:文具、杯碟、毛巾等。」

此外,Steve講到擺檔期間巧遇大名鼎鼎資深藝人「羅蘭姐」表示是一種緣份:「見到羅蘭姐好開心,最重要係見到佢老而彌堅。自己除咗自我介紹,頌分享精品店同太太飾品店開業、以及早前抗逆歌《逆光》創作心得!佢就分享拍攝既新劇即將上映,得到佢既祝福鼓勵係好有力量!」

而開業差不多一個月Steve表示發生不少難忘事:「好驚愕顧客年齡層好廣,由十歲到七十歲不等。有一個女客人抽獎前自嘲自己無抽獎運,但最後抽到大獎,興奮到問現場朋友同打電話比老公。另外,有一個新客人成為自己粉絲,更即席係現場畫咗幅畫送比我,我好感動,所以將佢既作品印出嚟成為我精品店生招牌!」

最後,Steve表示暑假將至,工作十分忙碌,但希望能夠繼續三線發展:「因為即將推出新歌係完全跟之前風格唔同,一首搖滾新歌,自己好重視,所以近期努力做運動、練習樂器,希望係下個月拍攝MV可以用最好狀態示人;而音樂學校都係忙於緊暑期課程同線上Live Show。其實只要事事勇敢嘗試、妥善分配時間,一定可以繼續三線發展!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。