UTO財經|菲一般講股 |龔成:不做廢物富二代!(理財個案分享)

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:驍騰原,黎家聰,陳顯歷,温冠麟,岑智勇,李慧芬,林家亨,朱紀菲,聶振邦,温傑,諸人進,巨鯨,唔楊德華 & 劉勝鈞。

snowcare
【防疫絕招】終於有直接噴霧人身體殺菌嘅產品,仲可以殺滅空氣中嘅病菌。

UTO財經|菲一般講股 | 龔成:不做廢物富二代!(理財個案分享)

成哥,我係富二代,我仲讀緊書,但我唔想做廢物富二代,我想超越我阿爸,但我讀書同體育都唔好。我對經濟等有D興趣,我應點做?請教!

個案重點:
‧ 富二代
‧ 讀書同體育都唔好
‧ 對經濟有興趣

重點目標:
‧ 想超越阿爸,唔想做廢物富二代

龔成老師分析:

我明白你的情況,你一句「要超越阿爸」,我睇得出你唔係某些一事無事的富二代,而係一個有用、有目標的人,只係你呢一刻未清楚。

首先,你要找到自己的夢想、興趣、強項、目標,先知道條路點行,你對經濟有興趣,你其實有幾個方向。

1.如果你老豆有公司,你大個可能會入去做,咁你要學的就是「生意」、「管理」,呢做方案你要讀書,最好選商科,入工商管理。同時有時間自己試下搞小生意。

2.你對做生意可能有興趣,這可能是你將來的發展,你而家已經可以試下做小生意,客戶是你的同學,我自己都係小學已自己做小生意賺錢。

3.你對投資方面有興趣,而家你可以從學校及以外去學,學校方面,就是讀商科,經濟、會計、商業理論,都係對投資有用的知識。以學校以外,就是自己主動睇多d投資書,甚至可聽下坊間的課程講座,認識左基礎後,叫個大人幫你開個投資戶口,細細地玩下,訊識咩係投資。

憑你一句「要超越阿爸」,我知道你將來可以有成就,問題係你點樣行呢條路,重要的係你要保持這樣的一顆心,你就總會做到的。

我強烈推介你睇幾本書:
《洛克菲勒寫給兒子的38封信》
《我十一歲,就很有錢》
《富爸爸,窮爸爸》

係呢幾本書中,你會找到你人生的方向,以及成功的方法。當然,你有興趣都可睇埋本人的《80後百萬富翁》,對你都有幫助的。

龔成老師

‧財經書作家,財務學學士學位,多年銀行投資工作,10年投資經驗,曾獲多個港澳傳媒訪問

‧股票課程導師,港澳學生逾3千,人氣博客,FB專頁超150,000粉絲

‧暢銷書《股票勝經》、《50值博倍升股》、《80後3百萬富翁》等

‧《經濟一週》理財節目致富教練、《華富財經》專欄

若然你有問題想向龔成老師發問,可在龔成的fb專頁中(www.facebook.com/80shing)inbox龔成。

圖片來源:網絡

#UTO財經 #菲一般講股 #龔成老師 #財經書作家 #財務自由 #小生意賺錢 #有目標的人 #要超越阿爸

「TG」炒股同學會 | 菲一般講股

https://t.me/UTOFINANCE

個股全方位,專家教路。

入貨價,止蝕位,追擊升幅大拆解。

影片:點播網易朱紀菲訪問冼國林片段。
影片:點播網易朱紀菲訪問冼國林片段。
EOL
去片:Samantha余美虹帶你做吃貨EOL(Eat Opinion Leader)

陳卓瑩新歌「不遺餘力」呼籲社會關注抑鬱症

剪接影片:https://www.instagram.com/p/CH-uaKIBUxy/?igshid=tpgwp5v03mdp