UTO娛樂| 超人的能量 | 林超榮:打針好橋逐個捉

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:驍騰原,黎家聰,陳顯歷,温冠麟,岑智勇,李慧芬,林家亨,朱紀菲,聶振邦,温傑,諸人進,巨鯨,楊德華 & 劉勝鈞。

snowcare

【防疫絕招】終於有直接噴霧人身體殺菌嘅產品,仲可以殺滅空氣中嘅病菌。

【UTO娛樂|超人的能量|林超榮】打針好橋逐個捉

  全球抗疫,要鼓勵市民打針,世界各地政府都好橋盡出。

天下好橋,唯快不破。

好橋人人會講,只說不去做。有地產商二話不說,就來一個打針送樓大抽獎。好橋一出,全球哄動。

這一條真係好橋,樓價區區千萬,就做到全港頭版兼黃金時間播放,網上熱烈討論,你拍條樓盤廣告片,成本千萬,也沒有這一個效果。

打針送樓係創作人一個好示範,好橋,想得快,不如做得快。有好橋,不如找到欣賞好橋的人。一條好橋,沒有人執行,就是空談,實現好橋,要人肯落重本。

另一條好橋,係打針送相睇套餐,既有大膽創意,又好羅曼蒂克,不是人人接受。但是,我欣賞背後的理念。

點解打針的人會去相睇,因為,這一對打針男女,雖然互不相識,背後有一個共同信念。他們都肯打針,共同抗疫。打針的人不多,只有一百多萬,又係適婚年齡,買少見少。難得有肩擔,必然有共識,話題會啱key。

飲食業界,慘被疫情蹂躪,依然不減熱誠,想盡好橋,鼓勵市戶打針,推出七月七折計劃。疫情肆虐以來,飲食業界真係疫來順受,政府所有措施,全面配合。禁堂食就搞外賣,你話幾多人就幾多人,收幾點就收幾點,聽聽話話。食肆要個鮮風機,即叫即辦,絕不敢詐型,但求疫情可以清零。你話有良好市民,就有如此良好企業。

林超榮

 

點擊:”菲一般講股”。

陳卓瑩新歌「不遺餘力」呼籲社會關注抑鬱症,剪接訪問:https://www.instagram.com/p/CH-uaKIBUxy/?igshid=tpgwp5v03mdp

 

#林超榮 #超人的能量 #UTO娛樂 #濟記飯堂