(美容達人楊佩佩)尖沙咀亞士厘道味火鍋,高質抵食,必試!

最近去咗尖沙咀亞士厘道新開火鍋店,味火鍋,舖頭樓高兩層,地下喺酒吧,樓上就喺做火鍋,地方寬闊,環境舒適,店舖嘅裝修喺專門請畫家用人手繪畫,真喺栩栩如生!

 

 

任食火鍋套餐($268/)

 

 

未嗌嘢食之前已經即刻上小食拼盤,有中華沙律、雲耳、青瓜同炸雞軟骨,全部我都鍾意食!

 

 

跟住可以揀雞煲或者每人半隻芝士焗波士頓龍蝦,我梗係喺揀咗龍蝦啦,勁多芝士超多肉,好正啊!

湯底有10種口味可以選擇,除咗醉雞鍋同花膠雞鍋之外,其他口味都可以選擇做鴛鴦鍋,

 

我揀咗日式豆乳海鮮鍋  特濃芫荽皮蛋芫荽鯪魚鍋,湯底味道濃郁,好多配料,最鍾意喺中間有個小鍋喺清水嚟,如果平時怕太濃味或者怕食太辣嘅人士就啱晒啦,可以將啲嘢食再過一過水,咁就淡啲啦,非常貼心!

 

跟住就會上精選海鮮拼盤,包括有海蝦、鮑魚仔、廣島蠔、日本刀貝、北海道大元貝、日本大崎蟹柳、手打蝦丸同墨魚丸,海鮮好新鮮,鮮甜,而且樣樣都好大件!

 

美國安格斯牛肉拼盤,包括有牛小排、牛肩胛翼、封門柳同牛板鍵,每一款都肉汁豐富,牛味濃郁!

如果食完唔夠飽仲可以掃QR code自助落單,好方便,嘢食多選擇,上菜速度快!

飲品方面,除咗有汽水、茶類、涼茶之外,仲可以喺樓下酒吧點有酒精或者冇酒精嘅飲品都得㗎,不過就要另外收費喇~啱曬同朋友一路食飯傾偈飲下酒,我飲緊呢杯就喺雜果賓治,好靚又好飲~

另外一杯就喺Grasshopper,酒精濃度低,易入口!

最後食埋個movenpick雪糕,超滿足!

呢度價錢唔貴,高質食材,服務好,絕對抵食!