小婷Tiffany同蘇慧恩出席VAYU 健身中心開幕典禮


日前小婷Tiffany同蘇慧恩Ophelia出席VAYU 健身中心開幕典禮,Ophelia一見小婷非常興奮,因為她正忙於推出寵物書,知道小婷是愛狗之人,即時邀請幫新書寫其中一個嘉賓章節,分享對領養狗狗之感受!兩人難得碰上龐景峰Andrew,乘機要Andrew過兩招跆拳道,但Andrew 笑稱打拳同修身要好有恒心!

小婷聽完即時轉身走…竟然撞上十多年不見的李傑志Brian,Brian話小婷果然好配合轉咗行做太陽能!一身紅衣打扮成個太陽咁!離遠就見!小婷話大家做開廣告同娛樂圈,最重要識變通同唔怕蝕底! 小婷好支持Brian,得知Brian有做物流運輸,除了幫他轉發廣告更會嘗試介紹客戶; 娛樂圈互相幫忙最溫馨!Brian表示最希望疫情盡快結束,能重投航空業,但亦感恩最近多了幕前機會,自小由模特兒出身, 好珍惜可以向影視界出發!小婷將向老闆提意籌備有關環保項目!到時可考慮請Brian幫忙!至於任健身總監的鄭健樂Rocky, 有三十多年健身經驗又係健美先生, 小婷同Brian話齊齊預約操肌,為未來鋪路!

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。