何展睿㩦家人學生新春送暖

創作歌手何展睿(Steve)為實踐抗疫創作《逆光》精神,推出「逆光寶盒」作慈善義賣,善款全數不扣除成本撥捐動物團體。受疫情影響,原定到老人院、學校進行巡唱也被迫取消,取而代之是「逆光送暖加油站」:於各區派發防疫包。Steve與太太更親自為老人選購營養食品、包裝及搬運「寶盒」到老人院,可謂親力親為。

而開辦音樂中心的他,希望推動「為社會送暖」的精神,與學生一同灌錄《逆光》最新版本、更於新春期間舉行首次網上直播音樂會。講到音樂會,Steve感到興奮:「因為希望佢哋可以學以置用,但受疫情影響已經成年無表演,今年得閒就破天荒編制新年串燒歌,希望佢哋新年無咁悶,畢竟疫情都令整個香港新年氣氛大減!」

此外,Steve在音樂會上分享難忘新年經歷也是赴內地探親:「小時記得要長途跋涉先可以翻到家鄉,路途雖遠,但聽到炮仗聲、逗利是、親戚又會帶我去買禮物,非常開心。長大後跟親戚見面傾計已經好滿足。最難忘就係有次見到婆婆屋企唔夠乾淨,就即興去買地拖、清潔劑幫佢屋企嚟過大翻新,雖然好辛苦,但打掃後好有成功感同滿足感!」


音樂會雖然順利完成,但當中亦面對挑戰與突發事情:「第一次同學生網上表演,唔想純綷拉古典音樂,加上係新年期間進行,所以用左幾個鐘時間編好一首串燒歌。原本唸住係網上會有得參考,點知搵唔到樂譜,最後自己用咗幾個鐘一邊聽音樂一邊搵翻音符出嚟!」。另外,他亦大讚學生表現淡定:「當日表演期間,中心電力突然出現問題,場地燈光閃下閃下,但學生處變不驚,非常淡定繼續演奏,我哋個陣演奏新年歌《財神到》,我同大家講笑財神真係到咗!最後見佢哋咁叻,每人派咗封利是同禮物包,好開心既一個新年表演!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。