香香高Ling奪目滑冰LOOK 聖誕節齊齊要開工

ZDSC_0047

海洋公園今年舉辦「聖誕全城HO HO HO」由12月12日正式展開,公園邀請了世界級團隊獻上「萬花筒冰上匯演」。匯演最特別是由奧運前選手Willy Bietak監製、屢獲國際獎項的舞蹈設計師Sarah Kawahara負責舞蹈編排、世界級滑冰高手施展集舞蹈、凌空花式和特技於一身的演出,使遊人具豐富視覺享受。昨日岑麗香、高海寧以嘉賓身份一身奪目滑冰LOOK亮相,更一同分享近況。

文:藍海
攝:CHRIS

DSC_0068

香香說,下年結婚報道不是真。男友冇求婚,大家都冇得見!男友視像求婚?太求其,雖然今時今日科技好先進,但我仲是Old School感覺!對於幾時結婚?香香謂,要祈禱都未去到呢步,唔好畀咁大壓力我哋。打算一步一步來,希望將來婚後留在香港工作。問到男友有否看到有關報道,香香笑說,SEND了比佢,佢話放心,我塊面肥過你!聖誕節會怎樣過?香香要工作,希望能一班人食聖誕大餐,未決定送什麼禮物比男友。

DSC_0012

之後,香香仲即場在各記者面前Sell高Ling,香香說,高Ling外表雖然非常性感,但係佢非常乖女,追佢嘅一定要係好男仔!

DSC_0037
高Ling說,有見過香香男友Joshua,仲佢哋好sweet架!聖誕節會怎樣過?要工作中過。她說,海洋公園推出聖誕禮物劵十分方便,只要在海洋公園網站訂購,同時附送心意卡,公園更會安排速到親遞朋好友的手上。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。