男神BB邀請藝人林雅詩 Grace 疫情中加盟 Hydro up 氫氣國際有限公司


藝人林雅詩Grace 宣佈正式加盟 Hydro up 大健康市場,她透露用了兩星期 Hydro up 公司氫氣水杯,改善了身體色斑和健康,覺得這隻水杯製造氫氣好神奇,用咗一段時間了解之後,覺得係未來大趨勢,所以好有信心做呢盤生意。

Grace發現香港好多人還未了解氫氣所以覺得市場更大有信心做,最近也看了氫氣控癌這本書,更加清楚氫氣在人體扮演的角色,氫氣功能有抗氧化、抗衰老、抗炎症,對健康對保養都是最佳的選擇, 任何女性都想變靚啲 我不嬲都好貪靚 但我真係冇諗過呢間公司嘅產品可以令到我皮膚白滑 只係簡單飲氫水吸氫氣都能夠做得到 再配合獨家專利美白抗糖水素 效果更佳。

Grace透露嚟緊會幫男神bb拍一個好勵志嘅MV,聽完首歌之後,了解埋他的故事,覺得好意義。覺得男神bb有無窮無盡的創造力和感染力,今次算係他的新突破,真係冇諗過佢會出歌,希望呢首歌可以感染到更多人繼續向前。

至於新嘅一年,期望疫情快啲過去,事事順景,香港人個個都有飯開,祝大家新年快樂。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。