《向西聞記》邱傲然 Tiger@MIRROR 大展拉丁舞技


邱傲然 Tiger@MIRROR 在hmvod賀歲片《向西聞記 新春sp:阿姨!我不想努力了!》中飾演一名任職舞廳的跳舞老師,由於後生靚仔舞技又勁大受闊太歡迎,今次Tiger大展拉丁舞,更特別穿上私伙的拉丁舞戰衣上陣,Tiger說:「呢件係自己以前比賽着嘅拉丁舞衫,入咗行後好耐冇比賽,好多年冇着過,今次拍劇有動機俾我着返呢件衫,感覺好奇妙,因為我係跳拉丁舞先有機會入行,再着返有啲搵返當年朋友嘅感覺。我一路咁多年都係咁瘦,仲啱着,冇特別肥,開心嘅。」

劇情指Tiger要教何啟華(Dee@ERROR)跳拉丁舞,其後Tiger為冧一名大粒墨闊太,都要瞇埋眼扮enjoy,任由對方熊抱,又要攬住對方跳,唯有幻想對方係個又年輕又跳舞叻的女郎,所以該女郎舞伴都要黐上大粒墨連戲。

面對三個不同對手跳舞,Tiger覺得同阿Dee跳拉丁舞的體驗幾得意,「佢個人好好笑,同佢跳舞好多好笑嘢,擦出好多好笑火花;同啲姐姐級跳舞,因為佢哋係有跳開,所以拍攝過程有交流,拍得順利。至於同年輕嘅女仔跳舞,佢本身係舞者,但唔係跳開拉丁,喺好短時間跟排舞老師排,好專業好快上手,都拍得好順利。我最難忘係未試過俾咁多姨姨圍住,真係畢生難忘!」

其實Tiger在現場排戲排舞時,一眾扮姨姨的演員都猛叫他「Tiger仔」,又熱情邀影相,甚受阿姨歡迎。到正式拍攝時,一眾阿姨衝前擁住他俾花俾利是,雖然係戲,但真情流露,Tiger對此笑說:「鏡頭外都有影相,佢哋有跳開拉丁舞,我又跳開,可能惺惺相惜啩?現實中我未試過俾咁多姨姨圍住,戲劇上大家先咁喉擒啫。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。