梁雪瑤享受速度感 望另一半駕駛超跑載自己


2018年度亞洲小姐冠軍梁雪瑤(Sheryl)最近加入樂壇並推出其首張個人單曲,日前性感現身香港國際超跑俱樂部活動,現場名車林立,Sheryl 坦言十分享受跑車的速度感,但她表示自己更愛七人車,因為較為實用,一家人出發遊玩時也能大派用場,因她非常享受一家人外出散心,共聚天倫的時光:「家人坐得舒服最緊要!」她更笑指現場的跑車每一輛都價值不菲:「我自己暫時未能負擔,而且呢度啲超跑都係棍波,我暫時都係得自動波牌,淨係得個睇字。」

她亦期待另一半駕駛超跑接載自己,將自己幻想成童話的「公主」:「因為跑車得兩個位,男友揸住嚟接自己會好浪漫。如果佢仲識影相就更好,因為佢借埋架車比我,用『男友的視角』影寫真,因為另一半睇自己永遠係最靚。」

Sheryl 更透露她的下一首個人單曲正在籌備中,歌曲再次由她親自填詞,而故事正正是取材自童話故事, 希望大家會喜歡。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。