名媛薛幼妮Amanda與何佩瑜、郭思琳萬聖節變身「美少女戰士」


近期因為疫情關係,大家都 Staycation,去香港靚嘅地方影吓相打下卡。趁住萬聖節,名媛薛幼妮Amanda就約了何佩瑜 Jeana、郭思琳Margiela等好姐妹一齊扮「美少女戰士」。

Amanda:「之前因為限聚令嘅關係,少咗同一眾好姊妹敘舊,再加上我份人比較鍾意搞啲有主題嘅活動,而班好姊妹又肯夠膽同我癲!傾傾下原來大家細個都有諗過扮美少女戰士,當圓夢同俾個藉口比自己同班好姊妹聚下。」
環亞美神創辦人近年專注慈善事業嘅名媛 Amanda,表示要保持健康生活、多做慈善活動,注意飲食、經常體能鍛鍊。旗下的嘉凡娛樂雖然今年受疫情影響沒有舉辦選美比賽,但一向熱心於公益活動嘅Amanda 在疫情期間亦有帶領一眾歷屆佳麗與慈善機構合作派發口罩給基層街坊,繼續回饋社會。在疫情前,嘉凡娛樂(Miss Amazing 環亞美神)亦有前往廣西南寧山區舉辦「圓童夢」公益活動,為最貧困兒童送贈物資。Amanda亦表示希望疫情盡快完結,繼續舉辦選美比賽和慈善活動。

何佩瑜 Jeana近期忙完電影和ViuTV劇集的宣傳後,終於多咗時間與朋友見面。在疫情期間注重健康飲食,慢慢開始嘗試全素食。大講養生之道,仲呼籲好姊妹初一十五一齊食齋添。
郭思琳Margiela在疫情期間開左YouTube頻道,教大家整吓嘢食調下雞尾酒同教做運動。 亦有開兒童模特兒班,繼續做導師教小朋友行Cat Walk。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。