周沛言(Priscilla)在家中攪生日派對 生日願望疫情快過重拾工作


周沛言(Priscilla) 踏入28歲的生日,她說今年生日有點特別,就是疫情關係所以只能夠在家慶祝。有班圈內朋友同我一齊慶祝生日,非常難得,因為我哋都有6年嘅友誼感情。

最值得感恩同開心嘅事,係在這個圈內認識到她們,成日都聽到圈內沒有真心朋友,但係佢哋全部都係我交心朋友 , 她們很善良。就係無論我嘅工作失意,私人感情問題,佢哋都畀好大嘅支持我,一直陪我成長陪我經歷。

見到最近好多人對酒店嘅行為不當, 我自己都身同感受, 因為試過去人哋嘅生日party 見到酒店房裏面派對過後的慘況,令我感到驚訝。 試過去人哋啲生日派對會拎個蛋糕在房內掟,又見過啲人飲醉酒嘔到成地都係,真係辛苦曬啲清潔嬸嬸。所以我選擇左自己家裏開生日派對, 因為這樣不會影響到別人,自己清理垃圾。

在她們面前,我可以做自己想大笑就大笑、想哭就哭,從來沒有掩飾自己的情緒。也多謝她們的每一位獨立個性,令我在她們身上有值得學習的地方。令我改變自己過去做得不好的地方改進,雖然我們因為工作不能常見面,但我們總會關心對方的喜與哀。我好希望她們跟我一樣幸福,希望我們的友誼之情不變。
而我嘅生日願望, 希望疫情快啲康復,希望大家都身體健康,也希望工作經濟方面回復正常。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。