魔術師Cyrus余凱緯與美女們 創作魔法元素特輯


魔術師Cyrus余凱緯聯同星元素演藝學院,喺最近嘅疫情期間,為咗觀眾可以欣賞唔同嘅節目,所以特別創作左今次既魔法元素特輯,每一集為3至6分鐘。其實4月1號已經開始,預計會播放到去8月,節目內容圍繞住魔術嘅表演,請來嘅嘉賓仲係歌影視界嘅不同靚女,包括Kate伍熹賢、Lemon葉芷如、In李慧妍、Carmen關嘉敏、Sophia Siu、Yo Yo,Alva曾紹瑜等等。

今次嘅創作就係為疫情期間希望所有人可以喺家中得到不同嘅娛樂,而今次拍攝期間原來有好多靚女從來未試過近距離觀賞魔術,所以拍攝當中有好多驚喜位,為咗觀眾可以原汁原味欣賞,所以盡量都一刀不剪,俾大家可以睇晒。

欣賞節目:

Facebook
https://www.facebook.com/watch/StarElementsAPA/

過咗八月之後嚟緊都會聯同星元素演藝學院一齊準備另一個嘅新節目,希望到時喺網上再見到大家,聽講呢個節目睇得開心之餘仲可以學到野添。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。