柳應廷(Jer@Mirror)視林二汶為學習對象

Mirror成員柳應廷(Jer)繼早前與Dear Jane及陳健安合作後,第三位找來林二汶成為合作的聯乘歌手,二人一同錄製了〈水刑物語〉、〈最後的信仰〉及〈無忘花〉三首作品,一唱一和的清徹聲音演繹,令人聽出耳油。

Jer在眾多的女歌手中找來林二汶合作,全因他一直都視二汶為學習對象,他說:「二汶無論係喺at17年代,還是做和音,佢本身把聲係超級靚。我都好想令到自己把聲有呢個層次。一路以嚟我都有好多學習對象,而二汶就係一個我會對佢嘅聲音鑽研嘅對象。加上我以前同家姐合唱時,會不停模仿不同女聲,搞到我而家把聲都有少少高音。」二汶聽罷笑言感謝Jer會鑽研自己,不過自言都有這個嗜好,二汶說:「男仔有嗰啲聲同女仔唔同,所以我都會研究『對家』,咁唱歌可以立體啲。」就現場所見,Jer與二汶輪流唱和,有如暗中比試,期間Jer更出動真假音交替接招,有些高音更曾一度難到他,不過Jer未見氣餒,反覆試唱後,都唱出了絕佳音色,與二汶歌聲猶如渾然天成。

對於今次合作,Jer表示,其實早在《全民造星2》見到其他組別可以跟二汶合唱時已心癢癢,所以今次抓緊合作機會;身為評判的二汶,則對Jer這數月間的進步讚不絕口,而且更指他是可造之材,二汶說:「喺《造星2》專業賽嗰陣,我發現Jer唔係嗰種好想表現自己嘅人,但今次只有一個鋼琴同埋得我哋兩個嘅時候,發現佢唱歌會多好多detail(細節),呢樣嘢需要俾時間大家慢慢去發掘,因為Jer好知自己想點。〈水刑物語〉我聽過但未唱過,今次同Jer同Eagle(伴奏,《造星2》參賽者之一)夾得好開心。」Jer亦坦言,一聽到二汶唱〈水刑物語〉非常感動,他說:「因為將二汶把聲音擺咗落我首歌,覺得成件事好新奇、新鮮呢!」

Jer@Mirror x 林二汶全新限定聯乘組合演出,將由4月22日起,一連三日分別於Mirror、林二汶及MOOV的Facebook及Instagram Fanspage中推出,敬請留意。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。