[浩楠飲食] CP 值極高 尖沙咀 JK brothers 火鍋放題 (午餐)

今次浩楠推介這間CP值極高的火鍋放題,位於尖沙咀彌敦道山林道頭的 JK brothers 火鍋放題。午市任飲任食火鍋,仲有多款日韓美食可以點,由12:00食到3:00都係幾十元至一百元。最岩好似浩楠咁同三五知己,一邊傾下計,一邊享受美食。
今日有點肚餓,唸住出佐敦食自助餐,去佐敦薈食韓燒點知無位,一路向尖沙咀方向行,發現左JK brothers 火鍋放題,見到68元,仲唔限時,就走左上樓睇下係咪真係咁抵。
午餐有單碟$68 和 $98 任食牛 12:00食到3:00很夠時間,價錢都很抵。如果唔係食牛怪,我會建議單碟,可以多品嚐其他日韓美食。
有很多款湯底選擇,有辣有唔辣。

有凱撒沙律,和日式前菜,外面食個沙律都要幾十元啦。

多款日韓美食,用Apps 落單

牛肉方面過得去啦,幾十元唔通有 A5和牛咩。

飲品方面唔算多,汽水得百事一歀,不過都有其他不錯的飲品,我推介椰子水,很清甜。

甜品雪糕都有很多選擇,雪糕是韓式雪糕,蜜瓜味超好食。

員工服務很好,十分主動。感覺非常好。

地址:尖沙咀彌敦道180號寶華商業大廈3樓
電話:55988697

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。