UTO飲食 |EOL |余美虹:金舌頭再出動!錦繡花園正菜囍悅軒

點擊:“菲嚟開股”。

【UTO飲食】EOL | 余美虹:金舌頭再出動!錦繡花園正菜囍悅軒

黃金舌頭Samantha又出動啦!帶埋朋友仔Yanki入錦繡花園食好嘢!第一次來,估唔到環境係咁正👍🏻 

外面有靚靚湖景可以打卡影相,中秋節入來賞月岩哂!周未放假也適合一家大細來飲茶。

點擊參加HKRD

咁多美食🤤 都唔知食邊樣先好🙈

飲個杏汁豬肺湯先👅平時唔中意杏仁既我都接受到!甜甜地,好有益☺️

這次吃的「星滿樓宴會廳囍悅軒」是相當高水準的酒樓。多謝經理熱情招待,可以嘆到咁多美食😋

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:鄧乙己老師(玄學家),驍騰原,温冠麟,楊德華,聶振邦,朱紀菲,林家亨,岑智勇,陳顯歴,黎家聰 & 鄭希鈉。

最難忘係黑糖甜薯咕嚕肉❤️醬汁係特別調製,香甜又脆、食到停唔到口!

黃金炸蝦球🍤外層濃郁嘅鹹蛋黃味,包著新鮮即烤的鮮蝦,大大隻超正!連裝著黑球的黃色小碗也可食用。

牛肋骨,估唔到係中餐廳會有咁高質既牛肉😱 媲美西餐廳~d醬汁唔會太鹹,但又好入味。

音樂:點播試聽”乞討”。

另外蘇格蘭龍蝦(煎米底)都好特別,每日新鮮🦞空運到香港,平時食開伊麵底,煎米粉底外脆內軟,非常創新!而且食落感覺冇咁膩。

⚔️大大隻鉗!

燒乳豬仔🐷不用多介紹啦!配糖或者甜醬一樣咁好食。

咁正嘅中菜廳,下次絕對有機會再嚟!

餐廳:星滿樓宴會廳囍悅軒

瘋味指數:12° (最弱-12°最高)

地址:元朗錦綉花園市中心B1

電話:(+852)26680562

營業時間:星期一至日07:00-22:30

EOL
去片:Samantha余美虹帶你做吃貨EOL(Eat Opinion Leader)