B.Gs兩隊員Toffee Riley有古靈精怪參加世界各項比賽

B.Gs兩隊員Toffee Riley有古靈精怪參加世界各項比賽

唐菲Toffee 和 霍柔心Riley 受到大會邀請遠赴澳洲-墨爾本岀席國際大話骰比賽作明星參賽者,第一次知道原來玩大話骰有甘多規矩同技巧,比賽氣氛好熱烈,現場有好多知名人士參加,大家都全神貫注!
當然佢地係只作參與,但都係一個好好的經驗。

其實呢兩個女仔既興趣都比較特別,都中意參加啲比較少人認知既比賽,例如佢地曾經參加過國際包剪揼比賽和國際發呆比賽等,雖然都拎唔到獎,但佢哋都話見識左好多啊!

 

另外,佢地今次仲去左喺墨爾本好出名嘅Falls Creek,兩個都係第一次滑雪,不過導師就話佢地兩個嘅程度就差天共地,唐菲運動底子比較好,由初學到滑到S形都只係跌過一次,仲要即刻跌低就即刻識得爬起身,唔洗人扶,導師都話佢學得好快,好快上手。

但唐菲身邊既霍柔心就係一個完美既豬隊友,雖然霍柔心好俾心機學習,但係就不斷跌低,跌到個導師都唔想扶佢。仲話有一次心心仲從後而上撞落菲菲度,之後兩個一齊碌到落山腳,完美落地,慘變雪人,笑言似滾雪球甘碌落山。

心心即刻話呢次都唔算跌得金啦,有一次仲大字型向前跌左落地下,完美既下巴直插入雪地,好彩無毀容炸,嚇友!

不過初體驗之後,佢哋兩個都覺得好好玩,仲話下次再一齊去玩添!之後佢地就番酒店望住個雪山浸溫泉,一凍一熱嘅感覺真係好正啊,兩姊妹仲可以嘆住温泉傾心事,促進感情添!