火爆象工作離不開個「台」

跳唱歌手火爆象.Ele (孫佩儀)隨左唱歌、跳舞、舞台劇、電影,曾經仲系香港(香港電台)泰國節目《全成潑水猜猜猜》主持。近日火爆象連同巴喇莎、哈比、Ziggy、Jenny 以香港網台(謎米)主持身份出席公司活動“億億億億……”2019謎米香港慶祝晚會,恭賀公司Youtube 點擊破四億。

火爆象離開謎米結束主持工作?
象象:做網台比做電台輕鬆,冇一種嚴肅嘅感覺,但系始終最鍾意都係‘舞台’不論係舞台劇、跳舞定系唱歌表演。

好多人都知象象入行前曾經是專業舞導師而且有(澳洲國際認可導師牌),但其實她是舞台劇演員出身?
象象:其實舞台劇成功感系最開心,但同時系最大壓力,因為每一場你要記好多對白吾同拍戲可以飛紙仔/NG,因為你一個失誤都會影響到你嘅對手/團隊,所以節奏都要拿捏得好準確,但有壓力先會迫到自己既進步。

黎緊會有咩新動向?
象象:新歌剛錄好籌備緊MV,但黎緊想進修下自己,想讀書/搵一啲課程報讀。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。